Дистанційний курс фізики і астрономії. ІІ курс

 

Розділ програми : Електродинаміка

                                Тема  №1: Електричне поле

Урок №1

Тема  уроку: Електричні заряди та їх взаємодія. Закон Кулона.


1. Прочитайте §40 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст. 240.
2. Перегляньте навчальне відео " Електричні заряди". Дайте відповідь на запитання: якими способами можна зарядити нейтральні тіла?
3. Опрацюйте презентацію "Електричні заряди. Закон Кулона"до 15 слайду, складіть опорний конспект.
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 15-17.

Урок №2

Тема уроку: Розв’язування задач .


1 Повторіть § 40 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Виконайте он- лайн вправу " Абетка електростатики"
3.Опрацюйте презентацію "Закон Кулона. Розв'язування задач". Розв'яжіть кросворд та задачі №2,4,6 самостійно за зразком, наведеним в презентації.




Урок №3

Тема уроку: Електричне поле та його характеристики. Принцип суперпозиції


1.Опрацюйте § 41 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту

2.Перегляньте  презентацію "Електричне поле", складіть опорний конспект за презентацією.
3. Замалюйте спектри електричних полів ( мал. 41.4, мал.41.5 на ст.243)
4. Виконайте  вправу 41 п.1 за допомогою відео  https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
5. Самостійно розв'яжіть  вправу 41 п.2


 

Урок №4 

Тема уроку: Провідники і діелектрики в електричному полі


1.Виконайте он-лайн вправу "Фізичний диктант"

2.Опрацюйте § 43 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст. 256
3. Складіть опорний конспект за презентацією" Провідники і діелектрики в електричному полі".
4. Виконайте вправу 43 п.6 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=leCkm0YEQbc


Урок №5

Тема уроку: Робота електричного поля по переміщенню заряду. Потенціал.

1. Опрацюйте § 42 підручника  «Фізика-10»Рівень стандарту

2. Перегляньте відео:
3. Складіть опорний конспект за зразком " Характеристики електричного поля"
4.Дайте відповіді  на контрольні запитання на ст. 249-250.
5. Виконайте вправу 42 п.2 за допомогою відео .


Урок №6   

                                                                                                                                          Тема уроку: Елементарний електричний заряд. Дослід Мілікена.

1.Опрацюйте § 40 п.2  підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту

2. Перегляньте відео "Дослід Мілікена" дайте письмову відповідь на запитання: як був виміряний заряд електрона?

3.Виконайте вправу 40 п.3 за допомогою відео .


Урок №7

Тема уроку: Електроємність. Конденсатори та їх застосування.

1.Опрацюйте § 44 п. 1, 2, 5 підручника «Фізика-10»Рівень стандарту

2. Перегляньте відео "Електроємність. Конденсатори"

3. Опрацюйте презентацію "Конденсатори", складіть за нею опорний конспект
4.Розв'яжіть задачі слайда №8 .


Урок №8

Тема уроку: Енергія електричного поля.

1.Опрацюйте § 44 п. 3,4 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2.Перегляньте відео "Енергія зарядженого конденсатора"https://www.youtube.com/watch?v=4HPhCLOwAAs
3. Опрацюйте презентацію  "Енергія конденсатора. Види з'єднань конденсаторів", дайте письмові відповіді на тестові запитання, складіть опорний конспект.
4. Виконайте вправу 44 п.5 за  допомогою відео 


Урок №9

Тема уроку: Розв’язування задач .

1. Повторіть п. 40-44 підручника «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Виконайте он- лайн вправу на швидкість" Електростатика"
3.Опрацюйте презентацію "Електричне поле. Розв'язування задач".



Урок №10

Тема уроку: Узагальнення теми "Електричне поле"

1. Повторіть §40 - 44  підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Опрацюйте "Короткі підсумки теми "Електричне поле" на ст. 263
3. Пройдіть он-лайн тестування з теми "Електричне поле".

Для отримання посилання на тести "Електричне поле"необхідно надати фотозвіти роботи з теми в особисті повідомлення викладача.

                                        

               Тема  №2: Електричний струм

Урок №1

Тема уроку: Електричний струм та його параметри.

1.Опрацюйте    §  1 п.1.2 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 8 .
3. Перегляньте відео "Дії електричного струму"   
4. Опрацюйте  презентацію " Електричний струм  та його характеристики", складіть на її основі опорний конспект, розв'яжіть задачу 1 зі слайду №13 


Урок №2

Тема уроку: Закони постійного  струму

1. Повторіть за опорним коспектом навчальний матеріал попереднього уроку.
2.Опрацюйте    §  1 п.3, § 3 підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту
3. Дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 17
4. Перегляньте відео "Закон Ома"
5. Перегляньте презентацію "Закони електричного струму" , складіть на її основі опорний конспект, розв'яжіть задачі 1,2  зі слайдів №3 і №7 


Урок №3

Тема уроку:Електричні кола з послідовним і паралельним з'єднанням провідників.

1. Опрацюйте   §  2  п.1,2 підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте відповіді на контрольні запитання 1,2  на ст.13 
2. Перегляньте відео " Послідовне і паралельне з'єднання провідників"  
3. Опрацюйте опорний конспект, випишіть визначення видів з'єднань провідників та перемалюйте таблицю.
4. Виконайте вправу 2 п.4 за допомогою відео  
5. Виконайте  завдання 2 опорного конспекту самостійно.


Урок №4

Тема уроку: Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола.

1.Опрацюйте   §  4  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте відповіді на контрольні запитання   на ст. 22 (усно)
2. Перегляньте відео "Електрорушійна сила", дайте відповідь на запитання :ЕРС - це сила, робота чи енергія?
3. Опрацюйте  опорний конспект, випишіть визначення ЕРС, внутрішнього опору джерела струму, формулу закона Ома для повного кола, умови і характеристики режиму короткого замикання.
4.Виконайте вправу 4 п.1 за допомогою відео 
5. Виконайте самостійно задачу 2 з опорного конспекту.


Урок №5

Тема уроку: Вимірювання струмів і напруг.

1. Повторіть " Короткі підсумки " § 1 ( ст.7-8) , § 2 (ст.12-13) підручника    «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте (письмово) відповідь на запитання :

1. Що таке електричний струм?
2. Що таке сила струму? Як вона позначається? В чому вимірюється?
3. Що таке напруга? Як вона позначається? В чому вимірюється?
4.При якому з'єднанні провідників  сила струму однакова в усіх елементах  ділянки кола?
5. При якому з'єднанні провідників опір ділянки кола менший за опір будь-якого елемента ділянки кола?

2. Опрацюйте опорний конспект "Вимірювання сили струму і напруги",випишіть: якими приладами вимірюють силу струму і напругу, схеми їх підключення, характеристики приладів та способи розширення меж вимірювання.
3. Виконайте вправу 2 п.7 за допомогою відео   
4. Виконайте вправу 2 п.1 самостійно.


Урок №6

Тема уроку: Лабораторна робота "Визначення ЕРС і внутрішнього опору джерела струму".

1. Повторіть  §  4  підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Приготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, олівець, лінійку.
3. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №6, випишіть тему, мету, обладнання і намалюйте схему досліду та  таблицю для результатів вимірювань і обчислень.
4. Перегляньте відео експерименту , запишіть дані сили струму, напруги та ЕРС.
Для запобігання неточностей у вимірюваннях,в інструкції  наведені результати вимірювань
5. Виконайте розрахунки   внутрішнього опору джерела струму  та похибок вимірювань згідно інструкції, заповніть таблицю, зробіть висновок.
6. Фотозвіт роботи надішліть  на вайбер викладача.


Урок №7

Тема уроку:Електричний струм в металах та його використання.

 1. Виконайте вправу "Класифікація. Сила струму, напруга, опір"   для перевірки результату натисніть кнопку в правому нижньому кутку.
2. Опрацюйте  §  5  п.1,2 підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте відповіді на контрольні запитання  1-5  на ст. 27 (усно)
3. Складіть опорний конспект за зразком на ст. 27("Підбиваємо підсумки")
4. Виконайте вправу 5 п.4 за допомогою відео .  


Урок №8

Тема уроку: Надпровідність. Розв'язування задач.

 1. Опрацюйте  §  5  п.3 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту, випишіть з розділу "Підбиваємо підсумки"визначення явища надпровідності (ст.27).
2. Перегляньте відео "Пояснення надпровідності"   запишіть одним реченням причину втрату опору металів при наднизьких температурах.
3. Виконайте вправу "Таблиця відповідностей. Послідовне і паралельне з'єднання провідників"
4. Виконайте вправу  3 п.1 за допомогою відео  


Урок №9

Тема уроку: Електричний струм в напівпровідниках. Власна і домішкова провідність напівпровідників.

1. Опрацюйте § 9 п.1,2,3 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту,  дайте відповіді на контрольні запитання 1-5 на ст. 48
2. Перегляньте відео "Основи роботи напівпровідникових приладів.Ч.1"  запишіть, які напівпровідникові матеріали найчастіше використовують на практиці.
3.Опрацюйте презентацію " Електричний струм в напівпровідниках", складіть на її основі опорний конспект.
4. Заповніть таблицю зі слайду №14.


Урок №10

Тема уроку: Електронно-дірковий перехід, його властивості та застосування.

1. Опрацюйте § 9 п.4,5 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповіді на контрольні запитання 6-8 на ст. 48
2. Перегляньте відео "Основи роботи напівпровідникових приладів Ч.2"  ( до 7 хвилини), дайте відповідь на запитання: чи залежить опір  p-n перходу від напрямку струму?
 3. Опрацюйте презентацію "Електронно-дірковий (p-n) перехід та його застосування", складіть на його основі опорний конспект : запишіть визначення p-n перходу, замалюйте  режими включення та ВАХ, визначення,  позначення та застосування напівпровідникового діоду
4. Виконайте вправу 9 п.2 самостійно, п.3 за допомогою відео   


Урок №11

Тема уроку: Електричний струм в рідинах.

 1.Опрацюйте § 6 п.1-3 підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте усні  відповіді на контрольні запитання  на ст. 31
2. Перегляньте відео "Електроліз" дайте письмово відповідь на запитання: чим протікання струму в рідинах відрізняється від протікання струму в твердих тілах (в металах і напівпровідниках)?
3. Опрацюйте презентацію "Електричний струм в рідинах", слайди №1-10, складіть на її основі опорний конспект.
4.Виконайте вправу 6 п.2 за допомогою відео 


Урок №12

Тема уроку: Використання електролізу. Розв'язування задач.

 1. Виконайте вправу "Класифікація. Електрична провідність"   (для перевірки результату натисніть блакитний кружечок зі стрілкою в правому нижньому куту).
2. Опрацюйте § 6 п.4 підручник «Фізика -11» Рівень стандарту, складіть опорний конспект за таблицею на ст.30.
3. Розв'яжіть задачі 1,2 зі слайду№ 12 презентації "Електричний струм в рідинах".

Вказівка:
Для задачі 1 скористайтесь формулою першого закону Фарадея m=kIt  і таблицею електрохімічних еквівалентів на слайді №11, здійсніть перевод в систему СІ.
Для задачі 2 скористайтесь формулою роботи струму A=Uq та формулою першого закону Фарадея  m=kq, а також таблицею електрохімічних еквівалентів на слайді №11.


Урок №13

Тема уроку: Електричний струм в газах та його використання.

1. Прочитайте § 7  підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте усні  відповіді на контрольні запитання  на ст. 36
2. Перегляньте відео "Електричний струм в газах"  
3. Опрацюйте презентацію "Електричний струм в газах і вакуумі",  до 7 слайду, складіть на її основі опорний конспект, виконайте завдання слайду №7 письмово.
4. Опрацюйте таблицю "Види газових розрядів" на ст. 35 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту, запишіть коротко види розрядів, умови їх виникнення та застосування.


Урок №14

Тема уроку: Струм у вакуумі та його застосування.

1. Прочитайте § 8  підручника , «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте   відповіді на контрольні запитання  на ст. 41.
2. Перегляньте навчальне відео "Електричний струм у вакуумі"  
3. Опрацюйте презентацію "Електричний струм в газах і вакуумі",  з 7 слайду, складіть на її основі опорний конспект.
4. Виконайте вправу 8 п.2 за допомогою відео 


Урок №15

Тема уроку: Розв'язування задач.

1.Повторіть §  5-9   підручника «Фізика -11» Рівень стандарту
2. За допомогою підручника і конспекту заповніть пусті клітинки у таблиці "Електричний струм в різних середовищах (таблицю перемалюйте в зошит)
3. Повторіть §  1-4   підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту
4. Виконайте вправу 2 п.6 за допомогою відео   
5. Виконайте вправу 3 п.3 за допомогою відео   
 6. Виконайте вправу "Характеристики електричного кола"

 

Урок №16

Тема уроку: Узагальнення теми "Електричний струм"

1. Опрацюйте опорний конспект теми "Електричний струм" на ст. 54 підручника«Фізика -11» Рівень стандарту
2. Пройдіть он-лайн тестування з теми "Постійний електричний струм"  

Для отримання посилання на тести "Електричний струм"необхідно надати фотозвіти роботи з теми в особисті повідомлення викладача.

 
 

Тема №3: Електромагнетизм

Урок №1,2

Тема уроку: Магнітна взаємодія. Магнітне поле та його характеристики.

1.Прочитайте  § 10 підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.60
2. Перегляньте навчальне відео :
    "Дослід Ерстеда"
    "Дослід Ампера"
3. Опрацюйте презентацію "Магнітне поле" до слайду №17,складіть опорний конспект, розв'яжіть задачі  з розбором зі слайдів 10,16.
4. Виконайте вправу 10 п.4 за допомогою   відео .



Урок №3

Тема уроку: Сила Ампера. Сила Лоренца.

1.Прочитайте  § 11 підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, п. 1,3, § 12, п.1
2. Опрацюйте   презентацію "Магнітне поле" зі слайду №17,складіть опорний конспект, розв'яжіть графічні задачі   зі слайдів 19,22.
3. Виконайте вправу 11 п.1 за допомогою відео .


Урок №4

Тема уроку : Розв'язування задач.

1.Повторіть   § 10 , 11(п.1), 12(п.1)  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію " Розв'язування задач з теми "Сила Ампера", розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 7-10.
3. Виконайте вправу 11 п.1 за допомогою відео.

4. Розв'яжіть задачу самостійно:

       Провідник довжиною 30 см перетинає лінії магнітного поля індукцією 2 мТл під кутом 30´ (градусів). Яка сила струму в провіднику, якщо з боку магнітного поля на нього діє сила 6 мН ? 


Урок №5

 Тема уроку: Явище електромагнітної індукції.  Закон електромагнітної індукції. Правило Ленца. 

 1. Виконайте самостійну роботу "Магнітне поле. Сили Ампера і Лоренца"за посиланням у вайбер-чаті групи.
2.Опрацюйте    § 13(п.1,3,4)  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.  78(1-6).
3. Перегляньте відео "Досліди Фарадея", дайте відповідь на запитання: коли виникає індукційний струм ?
4. Опрацюйте презентацію "Електромагнітна індукція", до 10 слайду, складіть на її основі опорний конспект.

5. Перегляньте відео " Правило Ленца", дайте відповідь на запитання: чому у формулі  закона електромагнітної індукції стоїть знак "-" ?

 

Урок №6

 Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть    § 13(п.1 - 4)  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу "Поставте у відповідність" ( перша зліва) з теми "Електромагнітна індукція"
3. Розвяжіть задачі з розбором зі слайдів 10-11 презентації "Електромагнітна індукція" , фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.
4. Розв'яжіть задачу самостійно: 

Чому дорівнює ЕРС індукції , що виникає в провіднику довжиною 60 см,що рухається із швидкістю  40 м/с в магнітному полі з індукцією1,5 Тл перпендикулярно до ліній магнітної індукції?


Урок №7

 Тема уроку: Експериментальна робота №3 "Дослідження явища електромагнітної індукції"

1. Приготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, карандаш, лінійку, підпишіть своє прізвище, № групи.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №3, випишіть тему, мету, обладнання , схему експериментата перемалюйте таблицю №1.
3.Перегляньте відео експерименту, заповнюючи таблицю №1, до 3 хв.10 с .  Здійсніть аналіз даних експерименту згідно    інструкції.
4. Перемалюйте таблицю №2 , продовжуйте перегляд відео  із заповненням таблиці №2, до 4 хв. 34 с .    Здійсніть аналіз даних експерименту згідно    інструкції.


Урок №8

Тема уроку: Розв'язування задач.

 1.Повторіть § 13  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітна індукція. Практичне застосування" до слайду№ №18 ,складіть опорний конспект щодо практичного використання електромагнітної індукції.
3. Розвяжіть задачу з розбором зі слайдів № 18-19.


Урок №9

Тема уроку: Застосування  явища електромагнітної індукції. Розв'язування задач.

 1.Повторіть § 13  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітна індукція. Практичне застосування" до слайду№ №18 ,складіть опорний конспект щодо практичного використання електромагнітної індукції.
3. Розвяжіть задачу з розбором зі слайдів № 18-19.


Урок №10


Тема уроку: Явище самоіндукції. Індуктивність .

1. Прочитайте § 14 п.1,2  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні  відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст. 83.
2. Перегляньте відео "Явище самоіндукції", дайте відповідь на занитання: на яке механічне явище схоже явище самоіндукції?
3. Опрацюйте опорний конспект "Явище  самоіндукці", складіть на його основі власний конспект.
4. Виконайте вправу 14 п.2 за допомогою  відеорозбору.
5. Виконайте вправу 14. п.1 самостійно.


Урок №11

Тема уроку: Енегія магнітного поля струму.

1.Прочитайте § 14 п. 3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на контрольні запитання 5,6 на ст. 83.
2. Випишіть формулу енергії магнітного поля струму на ст.82.
3. Виконайте вправу 14 п. 5 за допомогою навчального відео.
4. Розв/яжіть задачу самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер:

Чому дорівнює енергія магнітного поля струму 10 А, якщо індуктивність провідника дорівнює 20 мГн?


Урок №12

Тема уроку: Магнітні властивості речовини .

1.Прочитайте §15 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст. 88)
2.Опрацюйте презентацію "Магнітні властивості речовини", складіть на її основі опорний конспект, в якому обов'язково дайте визначення магнітній проникності речовини ( слайд №5), вкажіть, що таке діамагнетики, парамагнетики та феромагнетики, та як вони себе поводять в магнітному полі.
3. Виконайте вправу 15(1) за допомогою слайду №7 презентації "Магнітні властивості речовини"


Урок №813

Тема уроку:Взаємозв'язок електричного і магнітного полів. Гіпотеза Максвела. 

1.Прочитайте §16  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст. 92)
2. Складіть порівняльну таблицю електричного та магнітного поля за зразком на ст. 90 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3.Перегляньте відео презентацію "Теорія електромагнітного поля" і дайте письмову відповідь на запитання:

1)Що таке електромагнітне поле?
2)Які складові електромагнітного поля?
3)Як називається і чому дорівнює сила, з якою електромагнітне поле діє на заряджену частинку?
4)В якому випадку електромагнітне поле проявляє себе як електричне?
5) В яких випадках електромагнітне поле проявляє себе як магнітне?

4. Виконайте вправу 16 п.2 самостійно, фотозвіт роботи відправте на  вайбер викладачу.


Урок №14

Тема  уроку: Розв'язування задач.

 1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Електромагнетизм", на ст.92 підручника  "Фізика-11"

2. Виконайте вправу "Знайди відповідність"
3.Розв'яжіть задачі з розбором з презентації "Розв'язування задач. Тема "Електромагнетизм"
4. Фотозвіт роботи відправте на вайбер викладачу.


Урок №15

Тема уроку: Контрольна робота з теми "Електромагнетизм"

1.Опрацюйте опорний конспект з теми "Електромагнетизм" на ст.93 підручника "Фізика-11"

2.Виконайте контрольне тестування з теми "Електромагнетизм" за посиланням у вайбер- чаті групи.

Тема 4 : Електромагнітні коливання і хвилі

Урок №1

Тема уроку:  Коливання та їх характеристики.

1.Прочитайте §17  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст.99 )
2. Складіть опорний конспект з теми за зразком ( до "Закріплення вивченого матеріалу")
3. Виконайте вправу 17 п.1 за допомогою відео.
4. Виконайте 1 завдання опорного конспекту з розділу "Закріплення вивченого матеріалу" самостійно, фотозвіт роботи відправте на  вайбер.

Урок №2

Тема уроку: Вільні електромагнітні коливання. Коливальний контур.

1. Прочитайте §18, п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання 1-5 (ст.105 )
2. Перегляньте навчальне відео: "Коливальний контур", дайте відповідь на запитання: 
Що відбулось би в коливальному контурі, якби   котушку індуктивністю L замінити на резистор опором R?
3.Складіть опорний конспект теми  за зразком "Коливальний контур" до п. 9.
4. Виконайте вправу 18 п.4 (а,б,в) самостійно, фотозвіт роботи відправте на вайбер.


Урок №3

Тема  уроку: Аналогія між механічними і електричними коливаннями. Формула Томсона.

1.Опрацюйте §18, п.2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .
2. Складіть опорний конспект у вигляді таблиці на ст. 102., окремо випишіть формулу Томсона, та розпишіть  всі символи, що входять до неї ( що означають та в чому вимірюються).
3. Виконайте вправу  18, п 1 за допомогою відео.
4. Розвяжіть самостійно задачу №1 з опорного конспекту "Коливальний контур", фотозвіт роботи відправте на п вайбер.


Урок №4

Тема  уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть §18,  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .
2. Опрацюйте презентацію "Коливальний контур. Розв'язування задач", випишіть формули періоду і частоти  коливань коливального контуру ( слайд №4), перемалюйте таблицю характеристик  вільних електромагнітних коливань (слайд № 6).
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 9-12.
4. Розв'яжіть задачу №4 ( слайд 13)  самостійно, фотозвіт роботи відправте на  пошту чи вайбер.


Урок №5

Тема  уроку: Розв'язування задач. Самостійна робота.

1. Виконайте завдання "Знайди помилку" в зошиті ( треба поставити у відповідність № питання і виправлення помилки, наприклад: 1- Г і т.д), фотозвіт відправте на  вайбер
2. Виконайте контрольне тестування  " Вільні електромагнітні коливання. Формула Томсона" ( посилання у вайбер - чаті групи).


Урок №6,7

Тема  уроку:Вимушені електромагнітні коливання. Змінний струм. Генератор змінного струму. Характеристики змінного струму.

1.Прочитайте §19,  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на запитання 1-5 на ст.111
2.Опрацюйте презентацію "Змінний струм та його характеристики"( до слайду 14), складіть на її  основі  опорний конспект.
3.Дайте письмові відповіді на запитання зі слайду 14.
4.Розв'яжіть задачу 1 з розбором і задачу 2 самостійно зі слайдів 15,16, 


Урок №8

Тема уроку: Конденсатор і котушка в колі змінного струму. Активний і реактивний опори.

1. Прочитайте §20, п. 1,3  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту ,  дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.115.
2. Перегляньте навчальне відео :
  

"Ємнісний опір" 

 "Індуктивний опір" 

Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняється індуктивний опір від ємнісного та чим вони обидва відрізняються від активного опору?
3. Опрацюйте опорний конспект "Види опорів в колі змінного струму", випишіть визначення і формули для активного. індуктивного та ємнісного опорів, та формулу закону Ома для кола змінного струму.
4. Розв'яжіть задачі з розбором ( №1,2) та самостійно (№2,4) з розділу "Закріплення вивченого матеріалу" опорного конспекту.
5. Фотозвіт роботи відправте на  вайбер


Урок №9

Тема уроку: Робота і потужність змінного струму. Діючі значення сили струму і напруги.

1. Прочитайте §20, п. 2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , випишіть визначення діючого значення сили струму на ст.113, та формул для діючого значення сили струму і напруги на ст. 114.
2. Виконайте вправу 20 п.3 за допомогою відео.
3. Виконайте вправу  20. п.1 самостійно.
4. Виконайте он-лайн вправу "Змінний струм", скрін-шот результату відправте на  вайбер


Урок №10

Тема уроку: Розв'язування задач.

1.  Повторіть §19-20  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте опорну презентацію "Розвязування задач з теми "Змінний струм", перемалюйте порівняльну таблицю характеристик постійного і змінного струму ( слайд 2)
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 3-6, фотозвіт відправте на  вайбер.


Урок №11

Тема уроку: Трансформатор. Режими роботи та характеристики.

1. Прочитайте §21, до п. 6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 3-9   на ст. 121.
2. Перегляньте навчальні відео:
«Трансформатор 1.:робота в режимі  холостого ходу» 
«Трансформатор 2: робота під навантаженням» 
3. Складіть опорний конспект з теми за зразком на ст.121 "Короткі підсумки"

4.Виконайте вправу 21 п.2 за допомогою відео.


Урок №12

Тема уроку: Виробництво, передача і використання енергії змінного струму.

 1. Прочитайте §21,  п. 1,6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Замалюйте блок-схему виробництва і передачі електроенергії на ст.120. підручника.
3. Перегляньте навчальне відео: "Виробництво, передача і розподіл електроенергії", дайте  відповідь на запитання: навіщо  напругу змінного струму перед транспортуванням підвищують у десятки разів?
4. Виконайте он-лайн вправу : "Трансформатор", скрін-шот результату відправте на вайбер


Урок №13

Тема уроку: Експериментальна робота №3 " Вимірювання індуктивності котушки"


1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №3, випишіть тему, мету, обладнання, замалюйте електричну схему досліду та перемалюйте дві таблиці для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео експериментальної роботи №2, до 9 хв., яка складається з 2-х експериментів, занесіть дані експериментів до відповідних таблиць

Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблиці, обов'язково зробіть висновки !



Урок №14

Тема уроку: Розв'язування задач.


1. Повторіть §21, п. 1,6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту ,
2. Опрацюйте презентацію " Трансформатор. Виробництво і передача електроенергії. Розв'язування задач.", доповніть свій конспект, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14-16.
3. Виконайте самостійно завдання 2 з розділу "Завдання для самоперевірки" на ст. 137.
4. Фотозвіт роботи надішліть на  вайбер.


Урок №15

Тема уроку: Утворення і поширення електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль.

1.Прочитайте §22,  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст.126.
2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітні хвилі", складіть опорний конспект( до слайду 14 )
3. Перегляньте відео "Властивості електромагнітних хвиль", дайте письмову відповідь на запитання: які середовища є непрозорими для електромагнітних хвиль?
4.Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14,15, фотозвіт роботи відправте на вайбер 


Урок №16

Тема уроку: Принципи радіотелефонного зв’язку. Генератор незатухаючих коливань.

1. Опрацюйте § 23 до п.6 підручника  - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт

2.Замалюйте  схему радіопередавача(ст..130) та радіоприймача на ст..132
3. Перегляньте  презентацію "Принципи радіозв'язку", складіть опорний конспект до слайду 14.
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 23-25, фотозвіт роботи відправте на вайбер


Урок №17

Тема уроку: Модуляція і детектування. Поняття про телебачення.

1.Опрацюйте  § 23  п.6,7  підручника  - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Замалюйте  блок-схему радіотелефонного зв’язку ,складіть  опорний конспект за зразком на ст.. 133.
3.Виконайте вправу 23(2) за допомогою відео 

Урок №18

Тема уроку: Розв'язування  задач.

1. Повторіть  § 17- 23    підручника  - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу : "Знайди пару"
!Пояснення: треба співмістити  парні стікери.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Електромагнітні коливання і хвилі""
4.Фотозвіт про роботу( відповіді на тести і задачі) відішліть на вайбер


Урок №19

Тема уроку: Узагальнення і систематизація теми "Електромагнітні коливання і хвилі"

1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Пройдіть   он-лайн тестування "Електромагнітні коливання і хвилі" за посиланням у вайбер-чаті групи.


Тема  № 5: Оптика

Урок №1

Тема уроку: Розвиток уявлень про природу світла.

1. Опрацюйте  §  24 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. З опорного конспекту "Розвиток уявлень про природу світла" випишіть визначення: ,Оптика","Джерела світла" "Приймачі світла" ( пункт 1).
3. Заповніть таблицю (пункт 2).
4. За допомогою опорного конспекту та підручника, дайте визначення , що таке світло  (пункт 3)


Урок №2

Тема уроку: Визначення швидкості  світла.

1. Повторіть §  24 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Опрацюйте презентацію "Швидкість світла" , запишіть, чому дорівнює швидкість світла у вакуумі та якими методами її визначали.
3.Перегляньте навчальний відеоролик " Як визначити швидкість світла?", дайте відповідь на запитання:Чому швидкість світла є масимальною у природі?


Урок №3

Тема уроку: Закони геометричної оптики.

1. Опрацюйте   §  25 (п.1,2) , §  26 (п.1,3) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео: 
"Промені світла"https://www.youtube.com/watch?v=VdSsgDQf-fM&t=1s, "Відбивання світла в плоскому дзеркалі" https://www.youtube.com/watch?v=PQhLKf2-h-M&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=7,  "Заломлення світла"https://www.youtube.com/watch?v=aVEVAIDRVXM&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=14
3. Опрацюйте презентацію "Геометрична оптика", складіть за нею конспект, розв'яжіть задачі ( значення сінусів кутів можна знайти в таблицях Брадіса з точністю до 4 знака після коми)
4. Фото розв'язків задач відішліть на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com 


Урок №4

Тема уроку: Повне внутрішнє відбивання світла.

1. Опрацюйте    §  26 (п. 4,5) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео 
"Повне внутрішнє відбивання світла"https://www.youtube.com/watch?v=lecp6WBcDU8&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=15
3. Опрацюйте презентацію "Повне внутрішнє відбивання світла", складіть за нею конспект, дайте письмову  відповідь на запитання  слайду №14.
4. Виконайте вправу 26 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=qOKdXrRICDc.


Урок №5

Тема уроку: Експериментальна робота №5 "Визначення показника заломлення скла"

1.Уважно прочитайте інструкцію до  експериментальної роботи № 5
2. Приготуйте подвійний листочок, лінійку, олівець. Перепишіть з інструкції тему, мету, обладнання та приготуйте таблицю для данних і результатів обчислень.
3. Перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=VFpGNM-Zbz0, занесіть дані експерименту в таблицю ( хід променів малювати не треба).

Увага! Задля запобігання неточностей дані експерименту вже занесені до таблиці!

4.Виконайте розрахунки згідно інструкції, заповніть таблицю, зробіть висновок.
5. Фотозвіт роботи надішліть на вайбер 


Урок №6

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть §  24 -26 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач. Геометрична оптика" : дайте відповіді на запитання тестів та розв'яжіть задачі.
3. Фотозвіт роботи відправте на  вайбер


Урок №7

Тема уроку: Лінзи. Отримання зображень за допомогою лінз.

1. Опрацюйте §  27 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Перегляньте відео " Зображення в збиральній лінзі"https://www.youtube.com/watch?v=ofIOIJz8vZ8&t=13s
3. Опрацюйте презентацію "Лінзи. Формула тонкої лінзи", складіть на її основі опорний конспект, випишіть характеристики і формули для лінзи та приклади побудови зображень.
4. Перемалюйте узагальнюючу таблицю  зображень у лінзі на ст.160


Урок №8

 Тема уроку: Оптичні системи та оптичні прилади.

1. Опрацюйте  §  28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст.166(усно)
2. Перегляньте  презентацію "Око, як оптична система", складіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте вправу 28 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=P_6zo5g9UQI


Урок №9

Тема уроку:Експериментальна робота №6 "Визначення оптичної сили лінзи"

1. Приготуйте  подвійний листочок в клітинку, олівець, лінійку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до  експериментальної роботи №6, випишіть з неї тему, мету, обладнання та перемалюйте таблицю для занесення результатів досліду.
3. Перегляньте відео експеримента  https://www.youtube.com/watch?v=qCMXsCoDhSo , дані занесіть до таблиці і опрацюйте згідно інструкції                   ( обов'язково наведіть розрахунки)
4. Зробіть висновок та надішліть фотозвіт про роботу на вайбер 


Урок №10

Тема уроку: Дисперсія. Види спектрів. 

1.Опрацюйте  §29 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну  відповідь  на контрольні запитання 1-5( ст..170) 
2. Перегляньте відео: 
«Дисперсія і спектр світла"    https://www.youtube.com/watch?v=4E1AxUMUz-g&t=16s
 3. Складіть опорний конспект за зразком ( пунктІ)
4. Виконайте вправу 29  п.5 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=sfD2-tFOthk


Урок №11

Тема уроку: Інтерференція світла.


 1.Опрацюйте § 30 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну  відповідь  на контрольні запитання ( ст..176) 
2. Перегляньте відео: 3. Складіть опорний конспект за зразком ( пункт ІІ).

4. Виконайте вправу 30 п.1,2,3 - самостійно, п.4 - за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=0sZD7To_EdU
5. Фотозвіт роботи відправте на вайбер.


Урок №12

Тема уроку: Дифракція світла. Дифракційні гратки.

1. Перегляньте відео  «Дифракція світла»https://www.youtube.com/watch?v=VCIR1IYWX0k   та відео «Дифракційна решітка»   https://www.youtube.com/watch?v=hCU_beywf7o&t=15s
2. Опрацюйте §31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт,дайте відповіді  на контрольні запитання 1,3,6,7 на ст. 182 (усно)
3. Опрацюйте презентацію " Дифракція світла", складіть конспект, розберіть задачі з розбором, фотозвіт роботи відправте на вайбер.

Урок №13

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 29-31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Пригадайте основні поняття і закони , які ви вичили в темі " Геометрична і хвильова оптика", виконайте вправу "Знайди пару"   https://learningapps.org/11088527

2. Опрацюйте опорний конспект " Розв'язування задач з хвильової оптики", виконайте письмово  завдання конспекту : розгадайте кросворд, пройдіть тести, розв'яжіть задачі.

3. Фотозвіт роботи відправте на   вайбер. 


Урок №14

Тема уроку: Експериментальна робота №7 "Спостереження інтерференції та дифракції світла"

1.Повторіть § 29-31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Підготуйте  подвійний листочок у клітинку, олівець, ручку, лінійку, кольорові олівці.
3. Уважно прочитайте  інструкцію до експериментальної роботи № 7, випишіть тему, мету, обладнання.
4. Перегляньте відео експерименту «Спостереження інтерференції і дифракції світла» 
5. За допомогою відео проведіть спостереження явищ інтерференції та дифракції, опишіть та замалюйте їх згідно інструкції, дайте відповіді на запитання, наведені в "Порядку виконання роботи".
6. Зробіть висновок , фото роботи відішліть на вайбер.



Урок №15

Тема уроку: Світлові кванти. Стала Планка

1. Перегляньте навчальне відео "Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка.
2. Прочитайте § 33 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3. Складіть опорний конспект за презентацією "Світлові кванти"до слайду №16
4. Розвяжіть задачі з розбором зі слайдів 22-24



Урок №16

Тема уроку: Фотоефект. Досліди Столєтова. Закони фотоефекту.


1. Перегляньте навчальне відео "Досліди Столєтова. Фотоефект"
2. Опрацюйте §34 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст.195.
3. Складіть опорний конспект за презентацією "Фотоефект та його закони
4. Виконайте вправу 33 п.2 за допомогою відео


Урок №17

Тема уроку: Теорія Ейнштейна.Рівняння фотоефекту. 

1. Перегляньте відео «Фотоефект. Рівняння Ейнштейна для фотоефекту»
2.Опрацюйте §34 , п.3,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3. Опрацюйте презентацію " Фотоефект. Рівняння фотоефекту"з 10 слайду, розв'яжіть задачі з розбором  зі слайдів 18,19.

Урок №18

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть §34 п.1,2,3,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту.

2. Виконайте вправу "Фізичний диктант з теми "Квантові властивості світла"
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Квантові властивості світла"розв'яжіть задачі, запропоновані в презентації.


Урок №19

Тема уроку: Шкала електромагнітних хвиль.

 1.Опрацюйте § 35 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання  на ст. 202 (усно).
2.Перегляньте  відео «Шкала електромагнітних хвиль»  
3. Опрацюйте презентацію "Шкала електромагнітних хвиль", створіть  з її допомогою опорний конспект.
4. Виконайте вправу 35 п. 1-3 самостійно, п.4 за допомогою відео   


Урок №20

Тема уроку: Розв'язування задач.


1. Опрацюйте опорний конспект "Підсумки розділу "Оптика"" на ст. 208 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправи для самоперевірки на ст. 209:
3. Виконайте вправу "Хвильові і корпускулярні властивості світла" , для перевірки правильності результату натисніть синій кружечок в правому нижньому куту.
4. Фотозвіт роботи відправте на вайбер 


Урок №21

Тема уроку: Узагальнення теми "Оптика".

 1. Повторіть опорний конспект "Підсумки розділу "Оптика"" на ст. 208 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт
2. Пройдіть он-лайн тест "Оптика" за посиланням  у вайбер-чаті групи.


Комментариев нет:

Отправить комментарий