Дистанційний курс фізики і астрономії. І курс

   Тема №1 : Вступ

Урок №1

Тема: Фізичні величини та їх вимірювання. 

Завдання до уроку:

1. Прочитайте  § 2  підручника  "Фізика-10" до п.4, дайте письмові відповіді на контрольні запитання 1-3 на ст. 16.

2. Виконайте інтерактивну вправу " Фізичні величини"

3. Фотозвіт роботи відправте  на вайбер викладачу.


Урок №2

Тема: Скалярні і векторні величини.

Завдання до уроку:

1. Прочитайте  § 3  підручника  "Фізика-10" , дайте  письмові відповіді на контрольні запитання  1-3 на ст. 19.
2. Виконайте вправу №3 , п.3 на ст. 19. за допомогою відео.
3. Фотозвіт роботи відправте  на вайбер викладачу.

Урок №3

Тема: Діагностична контрольна робота за курс базової школи

Завдання до уроку:
1. Виконайте діагностичну контрольну роботу письмово, обравши один з варіантів. 
2. Фотозвіт відправте на вайбер викладачу.

Термін  виконання завдань  - до 16 вересня.


 Тема № 2 : Кінематика

Урок №1

Тема: Механічний рух. Основна задача механіки.

Завдання до уроку:

1. Прочитайте  § 4 підручника  "Фізика-10"  п.1,6, дайте  письмові відповіді на контрольні запитання  1-4 на ст. 25.

2.Опрацюйте презентацію "Механічний рух" до слайду №9, складіть конспект, дайте відповідь на питання слайдів №14,15.





Урок №2

Тема: Основні поняття кінематики.

Завдання до уроку:

1. Прочитайте  § 4 підручника  "Фізика-10"  п.2-3,  дайте  письмові відповіді на контрольні запитання  5-7 на ст. 25.

2.Опрацюйте презентацію "Механічний рух"  слайди 9 - 13, складіть конспект, дайте відповідь на питання слайдів №16- 18.

3 Виконайте вправу 4 п.1,2 письмово(ст.25)

4. Виконайте вправу 4 п.4 за допомогою відео.

Урок №3

Тема: Рівномірний прямолінійний рух. Графіки руху.

Завдання до уроку:

1. Прочитайте  § 5 підручника  "Фізика-10"  п.1,  дайте  письмові відповіді на контрольні запитання  1-4 на ст. 31.

2.Опрацюйте презентацію "Рівномірний прямолінійний рух"  слайди № 1- 9 , складіть конспект, розв'яжіть задачу зі слайду 10.

3 Виконайте вправу " Механічний рух"
Додатково! Розв'яжіть задачі зі слайдів 11-12


Урок №4

Тема: Розв'язування задач

Завдання до уроку:

1. Повторіть  § 5 підручника  "Фізика-10"  п.1.

2. Виконайте вправу 5 п.4 за допомогою відео.



Урок №5

Тема: Середня і миттєва швидкість. Закон додавання швидкостей.

Завдання до уроку:

1. Прочитайте  § 5 підручника  "Фізика-10"  п.2,  випишіть характеристики середньої шляхової, векторної та миттєвої швидкостей за зразком таблиці на ст. 28 -29.

2.Опрацюйте п.3 § 5 підручника  "Фізика-10, випишіть закон додавання швидкостей на ст.30.

3. Перегляньте навчальне відео "Додавання рухів" , дайте письмову відповідь на запитання : чому швидкість тіла - відносна величина?

 4. Виконайте вправу  5 п.2 за допомогою відео.

Додатково! Виконайте вправу  5 п.1 самостійно!


Урок №6

Тема: Розв'язування задач

Завдання до уроку:

1. Повторіть  § 5 підручника  "Фізика-10"  п.1.,2,3.

2. Виконайте вправу 5 п.3 за допомогою відео.



Урок №7

Тема: Рівноприскорений прямолінійний рух. Графіки руху.

Завдання до уроку:

1. Прочитайте  § 6 підручника  "Фізика-10"  , дайте  письмові відповіді на контрольні запитання 1,2 на ст.38 ( для відповіді на запитання 2 скористайтесь форзацем підручника)

2.Опрацюйте презентацію " Рівноприскорений прямолінійний рух", складіть конспект, запишіть усі формули, що описують рівноприскорений прямолінійний рух, побудуйте графіки, розберіть задачу зі слайду 14.

3. Виконайте вправу 6 п.1 за допомогою відео.



Урок №8

Тема: Розв'язування задач

Завдання до уроку:

1. Повторіть  "Підсумки" § 6 підручника  "Фізика-10"  на ст.38

2. Виконайте вправу 6 п.3 за допомогою відео.

3. Виконайте  вправу 6 п.4 за допомогою відео.

4.Підготуйтесь до експериментальної роботи №1, прочитайте інструкцію на ст. 52  підручника  "Фізика-10" 


Урок №9

Тема: Експериментальна робота №1 " Визначення прискорення тіла при рівноприскореному русі"

Завдання до уроку:

1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №1, випишіть тему, мету, обладнання  та перемалюйте    таблицю  для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео  експериментальної роботи  роботи №1,  до 2хв.50 с ,занесіть  дані експерименту до  таблиць.
Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблицю ,  обов'язково зробіть висновки !


Урок №10

Тема: Вільне падіння тіл. Прискорення вільного падіння.

Завдання до уроку:

1. Прочитайте § 7 підручника "Фізика-10" до п.5, дайте усні відповіді на контрольні запитання 1,2 на ст.46

2.Опрацюйте презентацію "Вільне падіння" складіть конспект, запишіть усі рівняння руху тіла під дією сили тяжіння, значення прискорення вільного падіння( до слайду 13)

3. Виконайте вправу 7 п.2 за допомогою відео.


Урок №11

Тема: Розв'язування задач

Завдання до уроку:

1. Повторіть  § 7 підручника "Фізика-10" до п.5

2. Опрацюйте презентацію "Вільне падіння", слайди №13-21, розберіть задачі, дайте відповіді на запитання зі слайду №21

3. Виконайте онлайн вправу "Перевір себе!"



Урок №12

Тема уроку: Рівномірний рух матеріальної точки по колу.

Завдання до уроку:

1.Прочитайте § 8 підручника "Фізика-10"до п.3, дайте усні відповіді на контрольні запитання1,2 на ст. 51 

2. Опрацюйте презентацію "Рівномірний рух по колу", складіть за нею конспект, розберіть задачу зі слайду 12.

3.Виконайте самостійно вправу 8 , п.1.,п.2


Урок №13

Тема уроку: Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Характеристики руху

Завдання до уроку:

1.Прочитайте § 8 підручника "Фізика-10"до кінця, дайте усні відповіді на контрольні запитання 3-6 на ст. 51 

2. Опрацюйте презентацію "Рівномірний рух по колу. Характеристики руху", складіть за нею конспект, дайте письмову відповідь на запитання і розберіть задачі зі слайдів 17-20.

3.Виконайте самостійно домашнє завдання зі слайду 21.

4. Виконайте вправу " Пазли". Якщо виконаєте її вірно, зможете переглянути цікаве відео.



Урок №14

Тема уроку: Експериментальна робота №2 « Вивчення руху тіла по колу»

Завдання до уроку:

1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №2, випишіть тему, мету, обладнання  та перемалюйте    таблицю  для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео  експериментальної роботи  роботи №2,   ,занесіть  дані експерименту до  таблиць.
Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблицю ,  обов'язково зробіть висновки !


Урок №15

Тема уроку: Узагальнення теми "Кінематика"

Завдання до уроку:

1.Повторіть § 4-6, 7 ( п.1-3),8 підручника "Фізика-10"

2. Опрацюйте презентацію " Розв'язування задач" ( слайди № 2-6), складіть за нею опорний конспект.
3. Виконайте тестові завдання зі слайдів № 7- 10.
4. Опрацюйте розбір задач зі слайдів № 11-14. Правильність виконання завдань перевірте на слайді  №15.

 

Урок №16

Тема уроку: Контрольна робота №1 з теми "Кінематика"

1. Виконайте  контрольну роботу  з теми "Кінематика" за посиланням у вайбер -чаті групи.
2. Опрацюйте "Підсумки теми "Кінематика" на ст. 54 підручника  "Фізика-10"


Тема №3 : Динаміка

Урок №1

Тема уроку: Види сил в механіці. Рівнодіюча сила.

1. Прочитайте § 10 підручника "Фізика-10", п.1 на ст. 60.
2. Опрацюйте презентацю " Механічна взаємодія тіл. Сили в механіці" до слайду 23, складіть на її основі опорний конспект
3. Розв'яжіть задачі 1, 2 зі слайдів 26,27 презентації "Механічна взаємодія тіл. Сили в механіці"
4. Виконайте вправу "Рівнодійна сил", скрін-шот відправте на вайбер викладачу.

Урок №2

Тема уроку: Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.

1. Прочитайте § 9 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.59.
2. Опрацюйте презентацію " Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона" до слайду 14, складіть на її основі опорний конспект.
3. Перегляньте відео "Інерція", дайте відповідь на запитання: за яких умов спостерігається явище інерції?
4. Виконайте вправи для закріплення нового матеріалу з презентації "Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона" ( слайди 14,15) письмово, фотозвіт роботи відправте на вайбер викладача


Урок №3

Тема уроку: Другий і третій закони Ньютона.

 1. Прочитайте § 10  підручника  "Фізика-10",  п. 2-4 , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.65.
2. Опрацюйте презентацію "Закони Ньютона", складіть на її основі опорний конспект.
3.Виконайте вправи для закріплення нового матеріалу з презентації  " Закони Ньютона"( слайди 14-16) письмово.
4. Перегляньте відео "Третій закон Ньютона", запропонуйте власне формулювання цього закону.
4. Виконайте вправу  10, п.3 підручника  "Фізика-10" за допомогою відео.
5. Розв'яжіть задачу самостійно ( зробіть малюнок до задачі):

     Якого прискорення набуває тіло масою 4 кг, якщо на нього діють дві взаємно перпендикулярні сили 12 Н і 16 Н ?


Урок №4

Тема уроку: Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння.

1. Прочитайте § 11 підручника "Фізика-10", п. 1-3 , дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-7 на ст.71.
2. Опрацюйте презентацію "Закон всесвітнього тяжіння", складіть опорний конспект.
3. Розв'яжіть задачу зі слайду № 16 на визначення маси Землі, перевірте правильність своїх розрахунків в Інтернеті.
4. Випишіть на ст. 68 підручника "Фізика-10" визначення: що таке сила тяжіння, який її напрямок, точка прикладання та модуль (формула).


Урок №5

Тема уроку: Вага і невагомість.


1. Прочитайте § 12 підручника "Фізика-10", п. 4,5,6 , дайте усні відповіді на контрольні запитання 6-10 на ст.78
2.Опрацюйте презентацію "Вага і невагомість" до слайду №16, складіть за нею опорний конспект.
3.Заповніть таблицю зі слайду №16, користуючись презентацією і підручником.
4.Дайте письмові відповіді на запитання зі слайду №17, фотозвіт роботи відправте на вайбер.



Урок №7

Тема  уроку: Сила пружності. Сила реакції опори.

 1. Прочитайте  § 12  підручника  "Фізика-10", п.1,2,3, дайте усні відповіді на питання 1-5 на ст.78 
2. Випишіть зі ст.74-75, що таке сила реакції опори і замалюйте малюнок 12.7
3. Опрацюйте презентацію "Сила пружності", складіть на її основі опорний конспект.
4. Виконайте вправу 12, п.3 за допомогою відео.
5. Виконайте вправу 12., п.1 самостійно. Фотозвіт роботи відправте на  вайбер викладачу.


Урок №8

Тема  уроку: Сила тертя. Коефіцієнт тертя.

1. Прочитайте § 13 підручника "Фізика-10", п.1-3, дайте усні відповіді на питання 1-6 на ст.86
2. Опрацюйте презентацію "Сила тертя", виконайте фізичний диктант (для самоперевірки) зі слайду №2,складіть на основі презентації опорний конспект.
3.Виконайте вправу 13 п. 4 за допомогю відео.
4. Виконайте вправу 13. п.1,2 самостійно.


Урок №9

Тема уроку : Експериментальна  робота №3 " Визначення коефіцієнта тертя ковзання".

1.Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №3 "Визначення коефіцієнта тертя ковзання", випишіть тему, мету, обладнання лабораторної роботи, накресліть таблицю.
3. Уважно двічі перегляьте відео експерименту - спочатку , для ознайомлення, а потім для зняття даних експерименту.

Увага! Задля уникнення неточностей дані експерименту занесені до таблиці!

4.Керуючись інструкцією, виконайте розрахунки, та знайдіть середнє значення коефіцієнта тертя, обовязково зробіть висновок!


Урок №10

Тема уроку: Рух тіла під дією кількох сил.

1. Повторіть § 11-13  підручника  "Фізика-10"( розділ "Підбиваємо підсумки" на ст. 71, 78,85-86).
2. Опрацюйте презентацію "Сили в механіці", заповніть за її допомогою вільні клітинки таблиці "Види сил".
3.Виконайте вправу 13 п.5 за допомогою відео.
4. Виконайте вправу "Знайди відповідність"(Види сил), скрін-шот результату відправте на вайбер викладачу.


Урок №11

Тема уроку: Перша та друга космічні швидкості. Розвиток космонавтики.

1. Прочитайте п.4 § 11 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на питання 8,9 на ст. 91.

2. Опрацюйте презентацію "Штучні супутники Землі", складіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте вправу 11 п.6 за допомогою відео


Урок №12 

Тема уроку: Рівновага тіл. Момент сили.

1. Прочитайте § 14 підручника "Фізика-10" дайте усні відповіді на питання 1-5 (на ст. 91).
2.Складіть опорний конспект за підручником, в якому дайте відповідь на такі запитання:

1). Що таке рівновага тіл? (п.1, ст.87)
2).Що таке центр мас тіла? (п.2, ст.87)
3).Що таке момент сили, що таке плече сили ?(п.3, ст.88, запишіть визначення, формулу, одиниці вимірювання )

4).Умови рівноваги тіл (п.3, ст.88, таблиця)

5).Види рівноваги тіл (п.4, ст.89, таблиця)

3. Перегляньте відеопрезентацію "Рівновага сил. Момент сили" та доповніть свій конспект.
4. Виконайте вправу 14, п.1 самостійно, вправу 14 п.2 за допомогою відео.


Урок №13  

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 14 підручника "Фізика-10" ( розділ "Підбиваємо підсумки" на ст. 91).
2.Виконайте вправу "Класифікуйте за ознаками"(Види рівноваги), скрін-шот результату відправте  вайбер.

3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Рівновага тіл", виконайте тести, законспектуйте слайди №12,13, розвяжіть задачу №1 з розбором і задачу №2 самостійно , фотозвіт роботи відправте на вайбер викладачу


Урок №14

Тема  уроку: Розв'язування задач (підготовка до контрольної роботи) 

1. Повторіть § 9-14 підручника "Фізика-10".
2. Опрацюйте презентацію " Розв'язування задач з теми " Динаміка", виконайте письмово вправу "Знайди відповідність" зі слайдів 2,3, та розвяжіть задачі з розбором 1-4
3. Фотозвіт роботи відправте на вайбер викладачу.


Урок №15

Тема  уроку: Контрольна робота №2 з теми "Динаміка".

1. Опрацюйте 1,2,3 пункт узагальнюючого  опорного конспекту з теми "Динаміка" ст. 117, підручника     підручника  "Фізика-10".
2.Пройдіть контрольне тестування з теми "Динаміка", посилання на тести у вайбер-чаті групи.



Тема №4 : Закони збереження.

Урок №1

Тема  уроку: Імпульс тіла. Імпульс сили. Закон збереження імпульсу.


1.Прочитайте § 17 підручника "Фізика-10", п.1,2 дайте усні відповіді на питання 1-5 на ст. 110.
2. Опрацюйте презентацію "Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу", складіть на її основі опорний конспект.
3. Розв'яжіть задачі 1,2 з розбором зі слайдів № 10,11.
4. Розвяжіть задачі 3,4 самостійно зі слайду №12

Урок №2

Тема  уроку: Реактивний рух. 

1.Повторіть § 17 підручника "Фізика-10", п.1
2. Виконайте вправу "Імпульс. Закон збереження імпульсу", скрін- шот результату відправте на пошту чи вайбер.
3. Перегляньте коротке відео "Реактивний рух", дайте відповідь на запитання: завдяки якому закону збереження ракета рухається в пустоті ( в космосі)?
4. Опрацюйте п.2 ст. 105-106 § 17 підручника "Фізика-10", випишіть , що таке реактивний рух, що таке ракета, наведіть приклади, де в природі спостерігається реактивний рух.


Урок №3

Тема уроку: Пружне і непружне зіткнення.


1.Прочитайте § 17 підручника "Фізика-10", п.3, розгляньте пояснювальні рисунки до різних варіантів зіткнень тіл на ст. 108-109.
2. Опрацюйте презентацію "Пружне і непружне зіткнення", випишіть визначення , розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів

3.Виконайте вправу 17 п.2 1 частина ( мал.2) самостійно ( можна - за допомогою відео.)




Урок №4

Тема уроку: Механічна робота. Потужність.


1.Прочитайте § 15 підручника "Фізика-10", п.1,2 ,4, дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-3 на ст.96
2. Перегляньте навчальне відео "Механічна робота".
3.Опрацюйте презентацію "Механічна робота. Потужність" ( слайди 1-7), складіть на її основі опорний конспект.
4. Розв'яжіть задачі з розбором №1,2 та задачу №3 самостійно зі склайдів 8-10, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.


Урок №5

Тема уроку: Механічна енергія.

1.Прочитайте § 15 підручника "Фізика-10", п.3 та § 16, п.1-3 дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-3 на ст.103.
2. Опрацюйте презентацію "Механічна енергія" до слайду 11, складіть на її основі опорний конспект.

3.Розвяжіть задачі з розбором 1,2,3 з 12-14 слайдів презентації "Механічна енергія", фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.


Урок №6

Тема уроку: Закон збереження механічної енергії.

1.Повторіть § 16 підручника "Фізика-10", п. 1-3 , опрацюйте п.4 § 16 підручника "Фізика-10"

2. Перегляньте навчальну відеопрезентацію " Потенціальна енергія. Закон збереження енергії" , дайте письмову відповідь на запитання:

1)Які сили називаються консервативними? Які сили відносяться до консервативних?
2)Які сили називаються дисипативними?Які сили (сила) відносяться до дисипативних

3)Що таке повна механічна енергія ?( визначення, формула ,ст.100)
4)Закон збереження повної механічної енергії ( формулювання, формула ,ст.101)
5)За якої умови виконується  закон збереження повної механічної системи? (ст.101)
6)Загальний закон збереження енергії ( формулювання,ст.101)

3. Виконайте вправу 16. п 4 за допомогою відео.

Урок №7

Тема уроку: Розв'язування задач.


1.Повторіть § 15- 16 підручника "Фізика-10"
2.Опрацюйте презентацію " Механічна енергія.Розв'язування задач ", розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 4-8, фотозвіт роботи відправте на вайбер.

3. Виконайте он-лайн вправу "Механічна енергія" ( треба знайти пару відповідних понять, при повторному кліку пари зникають), скрін-шот результату відправте на вайбер.


Урок №8


Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Закони збереження"

1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Динаміка і закони збереження" п.4,5 на ст. 117 підручника підручника "Фізика-10", при необхідності, доповніть свій конспект.
2. Пройдіть он-лайн тестування "Механічна робота. Механічна енергія", посилання у вайбер-чаті групи.



Тема№5  : Механічні коливання та хвилі.

Урок №1

Тема уроку: Коливальний рух, його види та характеристики.

1. Прочитайте § 19 підручника "Фізика-10", п. 1-3, дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-6 на ст. 124
2. Опрацюйте презентацію "Механічні коливання та їх характеристики" до слайду 9, складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте визначення механічним коливанням, їх видам та характеристикам.
3. Пройдіть тестові вправи на слайдах 9-15, відповіді ( за зразком на слайді 16) відішліть на вайбер чи пошту.
4. Випишіть з підручника "Фізика-10" ст. 120- 121 визначення затухаючих коливань і автоколивань.
5. Виконайте письмово вправу 19 п.1 ( наведіть не менш 4 прикладів)


Урок №2

Тема уроку: Гармонічні коливання. Рівняння гармонічних коливань.

1. Прочитайте § 19 підручника "Фізика-10", п. 4, повторіть п.1-3,дайте усні відповіді на контрольні запитання 7,8 на ст. 124
2. Перегляньте навчальне відео "Гармонічні коливання" , дайте письмову відповідь на запитання: які коливальні системи у відео здійснювали гармонічні коливання?
3. Опрацюйте презентацію "Гармонічні коливання", складіть за нею опорний конспект ( слайд 11 - 25), розв'яжіть задачу з розбором ( слайд 26).
4. Виконайте вправу 19 п.2 за допомогою відео.


Урок №3

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 19 підручника "Фізика-10"
2. Опрацюйте презентацію " Розв'язування задач з теми " Механічні коливання", розв'яжіть всі задачі з розбором зі слайдів 2-6.
3. Виконайте вправу 19 п. 5 за допомогою відео



Урок №4

Тема уроку: Математичний та пружинний маятники.

1. Виконайте вправу " Коливальний рух", скрін-шот результату відправте на вайбер чи пошту.
2. Прочитайте § 20 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст. 130
3.Опрацюйте презентацію " Математичний та пружинний маятники", складіть опорний конспект за її допомогою ( слайди 1-7)
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 9-11

5. Виконайте вправу 20 п.4 ( можна - за допомогою відео)



Урок №5

Тема уроку: Лабораторна робота №3 "Дослідження коливань нитяного маятника"

1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №3, випишіть тему, мету, обладнання та перемалюйте три таблиці для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео лабораторної роботи №3, яка складається з трьох експериментів, занесіть дані експериментів до відповідних таблиць.

Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!

4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблиці, обов'язково зробіть висновки !


Урок №6


Тема уроку: Вимушені коливання. Резонанс.

1.Прочитайте § 21 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 133
2. Перегляньте навчальне відео "Резонанс", дайте письмову відповідь на запитання:за якої умови відбувається різке зростання амплітуди коливань тіла?
3. Опрацюйте презентацію "Вимушені коливання. Резонанс", складіть опорний конспект, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 11-13.


Урок №7

Тема уроку: Механічні хвилі. Види і характеристики хвиль.

1.Прочитайте § 22 підручника "Фізика-10", п.1-4 дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-8 на ст. 139
2. Перегляньте відеопрезентацію "Механічні хвилі", запишіть особливості хвильового процесу.
3. Опрацюйте опорний конспект "Механічні хвилі", складіть на його основі власний, в якому дайте визначення хвильовому процесу, видам та характеристикам хвиль.
4. Виконайте завдання 1-3 опорного конспекту (розділ"Закріплення вивченого матеріалу), фотозвіт роботи відправте на вайбер викладача.



Урок №8

Тема уроку: Інтерференція і дифракція хвиль.

1. Виконайте он-лайн вправу "Механічні коливання і хвилі".
2. Перегляньте навчальне відео:

Інтерференція хвиль

Дифракція хвиль

Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняються явища інтерференції і дифракції?
3. Опрацюйте § 22 підручника "Фізика-10", п. 5,6, випишіть визначення явища інтерференції та дифракції (ст.138-139).
4. Виконайте вправу 22 п.1 ( можна за допомогою відео), фотозвіт роботи за урок відправте на  вайбер.


Урок №9

Тема уроку: Звукові явища. Швидкість звуку.

1. Прочитайте § 23 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.145.
2.Перегляньте навчальне відео "Виникнення звуку", дайте відповідь на запитання: що є джерелом звуку?
3. Опрацюйте презентацію "Звук та його характеристики", складіть на його основі опорний конспект ( до 12 слайду), ознайомтесь з описом звукових явищ (слайди 12-18)

4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 19-21, фотозвіт роботи відправте на вайбер.



Урок №10

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Опрацюйте узагальнюючий опорний конспект з теми "Механічні коливання і хвилі", ст 147 підручника § 23 підручника "Фізика-10, доповніть свій конспект.

2. Виконайте он-лайн вправу "Коливальний рух. Механічні хвилі", скрін-шот результату відправте на вайбер.

3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Механічні коливання і хвилі", виконайте завдання на відповідність та тестові завдання на слайдах 1-10, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 11-13.

4. Фотозвіт роботи відправте на вайбер.


Урок №11


Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Механічні коливання і хвилі"

1. Повторіть § 19-23 підручника "Фізика-10, доповніть свій конспект.
2. Пройдіть контрольне он-лайн тестування з теми "Механічні коливання і хвилі" за посиланням у вайбер-чаті групи.


Тема 5: Релятивістська механіка

Урок №1

Тема уроку: Принципи відносності Галілея і Ейнштейна. Закон додавання швидкостей.

1. Прочитайте § 24 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.154.
2. Опрацюйте презентацію "Принцип відносності Галілея. Принцип відносності Ейнштейна", складіть опорний конспект ( до слайду 17 включно).
3. Розв'яжіть задачу з розбором зі слайду 18.
4. Виконайте вправу 24 п.3 за допомогою відео.

Урок №2

Тема уроку: Наслідки постулатів спеціальної теорії відносності.

1. Прочитайте § 25 підручника "Фізика-10", п.1,2, дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст.158.
2. Опрацюйте презентацію "Наслідки постулатів СТВ", складіть опорний конспект( до слайду 16)
3.Перегляньте відео "Ілюстрація сповільнення часу", дайте письмову відповідь на запитання: чому тіло, що має ненульову масу спокою не може досягти швидкості світла?
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 16-18, фотозвіт роботи відправте на вайбер.


Урок №3

Тема уроку: Закон еквівалентності маси та енергії.

1. Прочитайте § 25 підручника "Фізика-10", п.3, дайте усні відповіді на контрольні запитання 5,6 на ст.158.
2. Опрацюйте презентацію " Еквівалентність маси та енергії", складіть опорний коспект(до слайду 10)
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 11-13.
4. Додатково! Перегляньте відео "Теорія відносності на пальцях"


Урок №4

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 24-25 підручника "Фізика-10"
2. Опрацюйте презентацію " Розв'язування задач з теми "СТВ", виконайте тести( у зошиті) зі слайдів 4-7.

3. Розв'яжіть всі задачі з розбором зі слайдів 8-10, фотозвіт роботи відправте на вайбер 



Урок №6

Тема уроку: Узагальнення теми "Релятивістська механіка"

1. Опрацюйте опорний конспект з теми "елементи СТВ" на ст. 159 підручника "Фізика-10"
2. Перегляньте навчальне відео "Ейнштейн і спеціальна теорія відносності"
3. Пройдіть контрольне тестування з теми за посиланням у вайбер-чаті групи.


 Тема №6: Молекулярна фізика. Основи МКТ

Урок №1

Тема уроку: Основні положення МКТ та їх дослідне обгрунтування.

1. Прочитайте   § 26 (п.1,2)--27(п.1,2,4)  підручника  "Фізика-10", дайте усні  відповіді на контрольні запитання  1-4 на ст.164  і 1,2,6 на ст.170.
2. Опрацюйте презентацію " Основні положення МКТ", складіть на її основі опорний конспект, в якому запишіть визначення що таке атом, молекула, опишіть суть фізичних явищ дифузії та броунівського руху, заповніть таблицю ( слайд 15 , 32).
3. Перегляньте відео " Дифузія в газах, рідинах і твердих тілах", дайте письмову відповідь на запитання: від чого  залежить швидкість дифузії?
4. Перегляньте відео " Броунівський рух", дайте письмову відповідь на запитання: що є причиною броунівського руху?

Урок №2

Тема уроку: Агрегатні стани речовини.

1. Повторіть § 26,27 підручника "Фізика-10", на ст. 168 випишіть назви агрегатних станів речовини і заповніть таблицю агрегатних станів за заразком на ст. 169. В таблицю занесіть властивості агрегатних станів речовини та характер розташування молекул.
2. Виконайте он-лайн вправу " Агрегатні стани речовини", фотозвіт відправте на пошту чи вайбер.
3. Виконайте вправу 26 п.3 за допомогою відео.

Урок №3

Тема уроку: Маса та розміри молекул. Стала Авогадро.

 1. Прочитайте   § 26 (п.3,4)  підручника  "Фізика-10", дайте усні  відповіді на контрольні запитання  5-7 на ст.164.
2. Опрацюйте презентацію "Маса молекул. Кількість речовини"( до слайду 10) , складіть опорний конспект.
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 12 -15, користуючись таблицею Менделєєва ( слайд 11), фотозвіт відправте на  вайбер.

Урок №4

Тема уроку : Розв'язування задач.

1. Повторіть  § 26,27  підручника  "Фізика-10".
2. Виконайте он-лайн вправу "Атоми і молекули", скрін-шоти відправте на вайбер чи пошту.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач. Кількість речовини. Стала Авогадро", розв'яжіть задачі з розбором, фотозвіт відправте на вайбер.



Урок №5

 Тема уроку: Ідеальний газ та його параметри. Основне рівняння МКТ.

1.Прочитайте   § 28   підручника  "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст.174.
2. Опрацюйте презентацію "Ідеальний газ та його параметри"( до слайду 11), складіть опорний конспект.
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів (12-17)   , фотозвіт відправте на пошту чи вайбер.


Урок №6

Тема уроку: Температура. Абсолютний нуль.

1. Прочитайте   § 30 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 179

2. Перегляньте відео "Температура та її вимірювання",дайте письмову відповідь на запитання: який мікропараметр стану газу визначає його температуру?

3. Опрацюйте презентацію "Ідеальний газ. Температура." ( до слайду 12), складіть на її основі опорний конспект.
4. Виконайте письмово тестові завдання з слайдів 12-15 презентації , фотозвіт роботи відправте на вайбер.


Урок №7

Тема уроку: Рівняння стану ідеального газу.

 1. Прочитайте § 30 п.1,2 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання :

Які макроскопічні параметри пов'язує рівняння стану ідеального газу?
Який фізичний зміст універсальної газової сталої?

2. Опрацюйте презентацію "Рівняння стану ідеального газу", складіть опорний конспект, розв'яжіть задачу з розбором зі слайду №16.
3. Фотозвіт роботи відправте на вайбер.

Урок №8

Тема уроку : Розв'язування задач.

1. Повторіть  § 28 - 30( п.1,2) підручника  "Фізика-10".
2. Виконайте он-лайн вправу "Ідеальний газ та його параметри", скрін-шоти відправте на вайбер чи пошту.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач. Рівняння стану ідеального газу ", розв'яжіть задачі з розбором, фотозвіт відправте на вайбер.

Урок №9

Тема уроку:Ізопроцеси в газах. Газові закони.

 1. Прочитайте   § 30 (п.3-6)  підручника  "Фізика-10", дайте усні  відповіді на контрольні запитання   на ст.185.
2. Опрацюйте презентацію "Газові закони", складіть опорний конспект (до слайду 17).
3. Розвяжіть задачі з розбором зі слайдів 19-22, фотозвіт роботи відправте на вайбер 


Урок №10

 Тема уроку: Лабораторна робота № "Дослідження ізотермічного процесу"

 1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №, випишіть тему, мету, обладнання  та перемалюйте    таблицю для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео  лабораторної роботи №4, занесіть  дані експерименту до  таблиці.

Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!

4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблицю,побудуйте графік, обов'язково зробіть висновки !
5. Фотозвіт роботи відправте на вайбер 


Урок №11

 Тема уроку: Розв'язування задач .


1. Повторіть § 26 -30 підручника "Фізика-10".
2. Виконайте он-лайн вправу " Основні формули МКТ", скрін-шоти відправте на вайбер 

3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Основи МКТ", розв'яжіть задачі з розбором, фотозвіт відправте на пошту чи вайбер.


Урок №12

Тема уроку: Узагальнення теми "Основи МКТ"

1. Опрацюйте опорний конспект (1,2) "Підбиваємо підсумки розділу" на ст. 214
підручника "Фізика-10"
2. Пройдіть контрольні тести з теми "Основи МКТ" за посиланнями у вайбер - чаті групи.
3. Додатково ! Знайдіть час і перегляньте навчальне відео "Основи МКТ"


Комментариев нет:

Отправить комментарий