Група №32

 2022 - 2023 н.р.

 11.10.22

Тема програми : Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"

Тема уроку: Небесна сфера. Небесні координати.

1. Опрацюйте § 1 п. "Небесні світила. Небесна сфера"(ст.9-10) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандартудайте усну відповідь на контрольні запитання 1 (ст.12)
2. Перегляньте  другу  частину відеолекції  "Сузір'я. Небесна сфера"(з 4 хв.15 с по 14 хв.50 с) , складіть на її основі опорний конспект , в якому виконайте необхідні малюнки і креслення, дайте письмову відповідь на запитання:
1. Що таке небесна сфера?
2. Які основні точки і лінії небесної сфери?
3.Чому дорівнює географічна широта місцевості?
4. Що таке екліптика?
5.Де знаходяться точки весняного і осіннього рівнодення ?
6.Де знаходяться точки літнього і зимового сонцестояння?
7. Що таке коло схилень??
8. Що таке кульмінація світила?
4. Опрацюйте презентацію "Небесна сфера"


 11.10.22

Тема уроку: Небесні координати. Зоряні карти.

1. Опрацюйте § 2 п. "Небесні координати. Екваторіальна система координат. Зоряні карти"(ст.14-16) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольне запитання 3 (ст.16)
2.Перегляньте  третю   частину відеолекції  "Сузір'я. Небесна сфера"(з 14 хв.50 с ), складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:

 З чим пов'язана екваторіальна система координат?.Як називаються , позначаються і в чому вимірюються координати світил в екваторіальній системі координат? Що є початком координат в екваторіальній системі координат?

3. Виконайте    он - лайн вправу " Сузір'я"

 

12.10.22

Тема урокуВидимий рух Сонця і Місяця. Сонячні і Місячні затемнення.

1. Опрацюйте § 4 п. "Видимий рух Сонця. Зміна пір року  на Землі. Фази Місяця"(ст.20-22) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2,6 (ст.24)
2. Опрацюйте презентацію  "Видимий рух Сонця і Місяця", складіть на її основі опорний конспект.
3. Перегляньте відео "Сонячні і Місячні затемнення"  , дайте письмову  відповідь на запитання :

1. Яка причина Сонячного затемнення?
2.Чи можна спостерігати Сонячне затемнення з поверхні Венери?
3.Яка причина Місячного затемнення?
4.Що відбувається на Місяці в той час, коли на Землі відбувається Сонячне затемнення?
5. Чи може бути на Місяці Сонячне затемнення?


18.10.22

Тема уроку: Видимі рухи і конфігурації планет.

1. .Виконайте вправу "Основні лінії і точки небесної сфери"  
2.Опрацюйте § 4 п. "Видимі рухи планет"(ст.22-23) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 3,4,5 (ст.24)
3. Опрацюйте презентацію "Видимі рухи планет", складіть на її основі опорний конспект.
4. Перегляньте відео "Конфігурації планет" дайте письмово відповідь на запитання:

1. Скільки існує планет Сонячної системи, які з них відносяться до верхніх, які до нижніх?
2. Які  існують конфігурації для внутрішніх планет?
3. Які конфігурації можливі для зовнішніх планет?
4. Чим відрізняються синодичний і сидеричний періоди обертання планет?


18.10.22

Тема уроку: Вимірювання часу. Види календарів.

1. Виконайте  вправу "Конфігурації планет", скрін-шот результату відправте на вайбер.
2.Прочитайте  § 3  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.19)
3. Перегляньте відеопрезентацію " Астрономія, урок 3" з 7 хв.50с   складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання:

1. Які астрономічні процеси покладені у вимірювання часу?
2. Які одиниці вимірювання часу існують? Що таке тропічний рік?
3. Що таке зоряна доба і зоряний рік?
4.Що таке справжня сонячна доба?
5.Що таке середній сонячний час?
6.Що таке місцевий і всесвітнй час?
7. Що таке поясний час?
8. Що таке календарі і які типи календарів існують?

19.10.22

Тема уроку: Закони Кеплера. 

1. Прочитайте § 5  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.27)
2.Перегляньте відео "Тихо Браге, Йоганн Кеплер і рух планет"
3. Опрацюйте презентацію "Закони Кеплера", складіть конспект до слайду 21.
4. Розвяжіть задачу 1 зі слайду 26


20.10.22

Тема уроку:  Розв'язування задач

1. Повторіть § 5  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 

2. Опрацюйте презентацію "Закони Кеплера",  зіслайду 21, дайте письмові відповіді на запитання слайдів 21,22.

3. Розв'яжіть задачу 3 зі слайду 26. Фотозвіт роботи відправте на вайбер викладачу.


20.10.22

Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"

1. Повторіть  § 1-5  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Прочитайте "Висновки" розділу теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"на ст. 29.
3. Пройдіть он-лайн тестування " Об`єкти дослідження в астрономії. Небесна сфера. Календар." посилання у вайбер-чаті групи.  


26.10.22

Тема програми : "Методи і засоби астрономічних досліджень"

Тема уроку: Випромінювання небесних тіл. Методи астрономічних досліджень.

1. Прочитайте  § 1 теми 2 ( ст.32-35)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте  усну відповідь на контрольні запитання  1-3 на ст. 35.
2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби  астрономічних досліджень" ( до 5 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: чи будуть співпадати фотографії зоряного неба  в оптичному діапазоні і в рентгенівському? Чому?
 3.Опрацюйте презентацію "Методи та засоби  астрономічних досліджень", складіть на її основі опорний конспект.


27.10.22

Тема уроку: Принцип дії і будова оптичного та радіотелескопів.

1. Прочитайте  § 2 теми 2 ( ст.35-38)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте  усну відповідь на контрольні запитання  1-3 на ст. 38.
2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби  астрономічних досліджень" ( з 5 по 13.45 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: що дає перенесення телескопів за межі атмосфери?
3. Опрацюйте презентацію "Види та устрій телескопів", складіть на її  основі опорний конспект.
4. Розгадайте коросворд "Методи і засоби астрономічних досліджень",


27.10.22

Тема уроку: Сучасні засоби астрономічних досліджень. Обсерваторії.

1. Прочитайте § 3 теми 2(ст. 39-42) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2 (ст.42)
2. Опрацюйте презентацію "Сучасні телескопи. Обсерваторії", складіть опорний конспект.
3. Виконайте вправу "Методи астрономічних досліджень"
4. Додатково! Знайдіть час і перегляньте цікаве навчальне відео "Сучасні телескопи"


01.11.22

Тема програми: Сонячна система.

Тема уроку: Загальна характеристика та етапи формування Сонячної системи.

1. Опрацюйте презентацію "Характеристика Сонячної системи", складіть на її основі опорний конспект, в якому  дайте відповідь на запитання:

1. Що називають Сонячною системою?
2. Що входить до складу Сонячної системи?
3. Скільки великих планет налічує С.с., на які групи вони поділяються?
4. Якими одиницями вимірюють відстані в Сонячній системі?
5. Які приблизно розміри Сонячної системи?

2. Перегляньте відео " Теорії походження Сонячної системи"запишіть нову для вас інформацію.
3. Прочитайте  розділ "Гіпотези  і теорії формування Сонячної системи" на ст.65-66  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,


01.11.22

Тема уроку: Система Земля – Місяць. Перспективи освоєння Місяця.

1.Прочитайте розділ "Земля і Місяць" ст. 43- 46  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 
2. Опрацюйте презентацію "Земля і Місяць", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:

1.Чим схожі планети земної групи?
2. Чим відрізняються планети земної групи від планет- гігантів?
3.Які параметри Землі?
4.Чим відрізняється Земля від Місяця?
5.Які параметри Місяця?
6.Хто і коли з людей вперше ступив на поверхню Місяця?

3. Перегляньте відео "Цікаві факти про Місяць"    запишіть нову для вас інформацію.


02.11.22

Тема уроку: Планети земної групи та їх супутники.

1.Прочитайте розділ "Планети земної групи" ст. 46- 50  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 50
2. Опрацюйте презентацію "Планети земної групи", складіть опорний конспект, де вкажіть параметри планет, особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників.
3. Перегляньте відео "Планети земної групи. Будова Сонячної системи"  
4. Виконайте вправу "Планети земної групи"


03.11.22

Тема уроку: Планети –гіганти.

1.Прочитайте розділ "Планети - гіганти" ст. 50- 55  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 55
2. Складіть опорний конспект за презентацією " Планети-гіганти", де вкажіть параметри планет ( в таблицях), особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників і кілець.
3. Перегляньте відео " Планети - гіганти"
4. Виконайте вправу " Класифікація.  Планети - гіганти"  


03.11.22

Тема уроку: Супутники планет-гігантів.

1. Перегляньте відео "Дивовижні супутники"
2.Опрацюйте презентацію "Супутники планет -гігантів", складіть на її основі опорний конспект.
3. Дайте письмові відповіді на контрольні запитання зі слайду №22.


08.11.22

Тема уроку: Малі тіла Сонячної системи. 


1. Прочитайте § 3 теми 3( ст.56-60) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 60.

2. Перегляньте навчальне відео "Малі тіла Сонячної системи"
3.Опрацюйте презентацію "Малі тіла Сонячної системи",складіть опорний конспект , в якому дайте відповіді на запитання:
1.Які небесні тіла відносять до карликових планет, де вони розташовані ( навести приклади)?
2.Які небесні тіла відносять до малих тіл Сонячної ситеми?
3. Що таке астероїд? Де знаходяться зони астероїдів?
4. Що таке метеорити і метеори, яка між ними різниця?
5. Що таке комета, чим вона відрізняється від астероїда? В якій області Сонячної системи вони знаходяться?

4. Перегляньте відео "Що таке карликова планета?" і дайте письмову відповідь на запитання: Чим відрізняється карликова планета від астероїда?


08.11.22


Тема уроку: Дослідження Сонячної системи з допомогою космічних апаратів.

1.Розв'яжіть кросворд "Планети Сонячної системи та їх супутники"
2.Прочитайте § 4 теми 3( ст.61-65) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 66.
3. Випишіть з тексту підручника визначення "Що таке космонавтика" .
4. Виберіть з таблиці на ст. 64-65 десять найвизначніших подій в історії космонавтики (на вашу думку) і запишіть їх до зошиту(з датами).

09.11.22

Тема уроку: Узагальнення теми "Сонячна система"

1. Повторіть тему  "Наша Сонячна система" ст. 43 - 66 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, зверніть увагу на висновки на ст. 66 
2. Пройдіть он-лайн тестування "Сонячна система. Планети та їх супутники" за посиланням  у вайбер-чаті групи.


15.11.22

Тема програми: Сонце. Зорі. Еволюція зір.

Тема уроку: Сонце - найближча зоря. Будова і  фізичні характеристики Сонця.

1. Прочитайте § 1 теми 4(ст. 67-70) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.70)
2. Перегляньте навчальне відео " З чого складається Сонце? Будова Сонця"
3. Опрацюйте презентацію "Сонце - наша зоря.", (слайди 1-15) складіть опорний конспект.
4. Виконайте  письмово тестові завдання зі слайдів 16 - 19, фотозвіт відправте на  вайбер.


15.11.22

Тема уроку: Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.

1. Прочитайте § 3 теми 4(ст. 71-72) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.72)
2. Перегляньте навчальне відео "Сонячні плями" і дайте письмову відповідь на запитання: з яким магнітним явищем пов'язаний 11 -річний цикл сонячної активності?
3. Опрацюйте презентацію "Сонячна активність", складіть на її основі опорний конспект, де вкажіть основні види сонячної активності та прояви сонячної активності на Землі.
4. Виконайте он-лайн вправу "Сонце", фотозвіт відправте на вайбер викладачу.


16.11.22

Тема уроку: Зорі та їх характеристики.

1. Прочитайте § 1 теми 5(ст. 74- 79) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.79)
2. Перегляньте навчальне відео "Зорі. Класифікація зір" ( до 4 хв.15 с), дайте письмову відповідь на запитання: на які види поділяються зорі за масою?
3. Перегляньте навчальне відео " Порівняння розмірів зір", добудуйте структурну схему: планета- планетна система -зоря -галактика - ?
4. Опрацюйте презентацію "Фізичні характеристики зір", складіть за нею опорний конспект, в якому вкажіть основні характеристики зір та одиниці вимірювання відстаней до них.


17.11.22

Тема уроку: Спектральна класифікація зірок.

1. Повторіть § 1 теми 5 ст. 74 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 
2.  Перегляньте навчальне відео "Зорі. Класифікація зір" ( з 4 хв.15 с), дайте письмову відповідь на запитання: де і як народжуються зорі?
3. Опрацюйте презентацію "Спектральна класифікація зір", складіть на її основі опорний конспект, в якому вкажіть спектральні класи зірок, основні послідовності   діаграми "спектр- світність", розкрийте поняття "Головна послідовність".
4. Виконайте он-лайн вправу " Характеристики зір"( оберіть її в збірнику вправ "Астрономія")


17.11.22

Тема уроку: Звичайні, подвійні та змінні зорі.

1. Прочитайте § 2 теми 5(ст. 80- 84) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3  (ст.84)
2. Опрацюйте презентацію " Звичайні ,подвійні і змінні зорі", складіть на її основі опорний конспект.
3.Перегляньте навчальне відео "Змінні зорі. Цефеїди і період їх пульсацій" і дайте письмову  відповідь на запитання: чому цефеїди називають "Маяками Всесвіту"?


01.12.22

Тема уроку: Еволюція зір.

1. Прочитайте § 3 теми 5(ст. 84- 89) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.89)
2. Перегляньте навчальне відео "Еволюція зір. Нуклеосинтез.", дайте письмову відповідь на запитання : від якої характеристики зорі залежить її еволюція?
3. Перегляньте відео " Як народжуються і вмирають зірки", дайте відповідь на запитання : де народжуються зорі? що є джерелом енергії протозорі?
4.Опрацюйте презентацію "Еволюція зір", складіть на її основі опорний конспект.
5. Виконайте вправу "Астрономія. Зірки"(знайди пару - при повторному натисканні відповідні пари "термін- об'єкт" зникають)


01.12.22

Тема уроку: Наша Галактика - Молочний Шлях.

 1. Прочитайте § 1ст (92-94), 2,3 теми 6 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-5  ст.95, ст. 98
2. Перегляньте коротке відео "Чумацький шлях - наша Галактика", дайте письмову відповідь на запитання:чому важко скласти уявлення про форму і будову нашої Галактики?
3. Опрацюйте презентацію "Наша Галактика- Молочний шлях", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання з останнього слайду презентації.


08.12.22

Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Сонце. Зорі. Еволюція зір."

1.Повторіть теми 4,5 (ст. 67- 89) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 
2. Пройдіть он-лайн тестування "Зорі. Еволюція зір" за посиланням у вайбер-чаті групи.
3Додатково! Знайдіть час і подивіться цікаве навчальне відео "Чорні діри"

Комментариев нет:

Отправить комментарий