2022 - 2023 н.р.
11.10.22
Тема уроку: Небесна сфера. Небесні координати.
1. Опрацюйте § 1 п. "Небесні світила. Небесна сфера"(ст.9-10) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1 (ст.12)
2. Перегляньте другу частину відеолекції "Сузір'я. Небесна сфера"(з 4 хв.15 с по 14 хв.50 с) , складіть на її основі опорний конспект , в якому виконайте необхідні малюнки і креслення, дайте письмову відповідь на запитання:
1. Що таке небесна сфера?
2. Які основні точки і лінії небесної сфери?
3.Чому дорівнює географічна широта місцевості?
4. Що таке екліптика?
5.Де знаходяться точки весняного і осіннього рівнодення ?
6.Де знаходяться точки літнього і зимового сонцестояння?
7. Що таке коло схилень??
8. Що таке кульмінація світила?
4. Опрацюйте презентацію "Небесна сфера"
11.10.22
Тема уроку: Небесні координати. Зоряні карти.
1. Опрацюйте § 2 п. "Небесні координати. Екваторіальна система координат. Зоряні карти"(ст.14-16) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольне запитання 3 (ст.16)
2.Перегляньте третю частину відеолекції "Сузір'я. Небесна сфера"(з 14 хв.50 с ), складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:
З чим пов'язана екваторіальна система координат?.Як називаються , позначаються і в чому вимірюються координати світил в екваторіальній системі координат? Що є початком координат в екваторіальній системі координат?
3. Виконайте он - лайн вправу " Сузір'я"
12.10.22
Тема уроку: Видимий рух Сонця і Місяця. Сонячні і Місячні затемнення.
1. Опрацюйте § 4 п. "Видимий рух Сонця. Зміна пір року на Землі. Фази Місяця"(ст.20-22) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2,6 (ст.24)
2. Опрацюйте презентацію "Видимий рух Сонця і Місяця", складіть на її основі опорний конспект.
3. Перегляньте відео "Сонячні і Місячні затемнення" , дайте письмову відповідь на запитання :
1. Яка причина Сонячного затемнення?
2.Чи можна спостерігати Сонячне затемнення з поверхні Венери?
3.Яка причина Місячного затемнення?
4.Що відбувається на Місяці в той час, коли на Землі відбувається Сонячне затемнення?
5. Чи може бути на Місяці Сонячне затемнення?
18.10.22
Тема уроку: Видимі рухи і конфігурації планет.
1. .Виконайте вправу "Основні лінії і точки небесної сфери"
2.Опрацюйте § 4 п. "Видимі рухи планет"(ст.22-23) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 3,4,5 (ст.24)
3. Опрацюйте презентацію "Видимі рухи планет", складіть на її основі опорний конспект.
4. Перегляньте відео "Конфігурації планет" дайте письмово відповідь на запитання:
1. Скільки існує планет Сонячної системи, які з них відносяться до верхніх, які до нижніх?2. Які існують конфігурації для внутрішніх планет?3. Які конфігурації можливі для зовнішніх планет?4. Чим відрізняються синодичний і сидеричний періоди обертання планет?
18.10.22
Тема уроку: Вимірювання часу. Види календарів.
1. Виконайте вправу "Конфігурації планет", скрін-шот результату відправте на вайбер.
2.Прочитайте § 3 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.19)
3. Перегляньте відеопрезентацію " Астрономія, урок 3" з 7 хв.50с складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання:
19.10.22
Тема уроку: Закони Кеплера.
1. Прочитайте § 5 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.27)
2.Перегляньте відео "Тихо Браге, Йоганн Кеплер і рух планет"
3. Опрацюйте презентацію "Закони Кеплера", складіть конспект до слайду 21.
4. Розвяжіть задачу 1 зі слайду 26
20.10.22
Тема уроку: Розв'язування задач
1. Повторіть § 5 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Опрацюйте презентацію "Закони Кеплера", зіслайду 21, дайте письмові відповіді на запитання слайдів 21,22.
3. Розв'яжіть задачу 3 зі слайду 26. Фотозвіт роботи відправте на вайбер викладачу.
20.10.22
Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"
1. Повторіть § 1-5 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Прочитайте "Висновки" розділу теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"на ст. 29.
3. Пройдіть он-лайн тестування " Об`єкти дослідження в астрономії. Небесна сфера. Календар." посилання у вайбер-чаті групи.
26.10.22
Тема програми : "Методи і засоби астрономічних досліджень"
Тема уроку: Випромінювання небесних тіл. Методи астрономічних досліджень.
1. Прочитайте § 1 теми 2 ( ст.32-35) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 35.
2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби астрономічних досліджень" ( до 5 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: чи будуть співпадати фотографії зоряного неба в оптичному діапазоні і в рентгенівському? Чому?
3.Опрацюйте презентацію "Методи та засоби астрономічних досліджень", складіть на її основі опорний конспект.
27.10.22
Тема уроку: Принцип дії і будова оптичного та радіотелескопів.
1. Прочитайте § 2 теми 2 ( ст.35-38) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 38.
2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби астрономічних досліджень" ( з 5 по 13.45 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: що дає перенесення телескопів за межі атмосфери?
3. Опрацюйте презентацію "Види та устрій телескопів", складіть на її основі опорний конспект.
4. Розгадайте коросворд "Методи і засоби астрономічних досліджень",
27.10.22
Тема уроку: Сучасні засоби астрономічних досліджень. Обсерваторії.
1. Прочитайте § 3 теми 2(ст. 39-42) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2 (ст.42)
2. Опрацюйте презентацію "Сучасні телескопи. Обсерваторії", складіть опорний конспект.
3. Виконайте вправу "Методи астрономічних досліджень"
4. Додатково! Знайдіть час і перегляньте цікаве навчальне відео "Сучасні телескопи"
01.11.22
Тема програми: Сонячна система.
Тема уроку: Загальна характеристика та етапи формування Сонячної системи.
1. Опрацюйте презентацію "Характеристика Сонячної системи", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповідь на запитання:
1. Що називають Сонячною системою?
2. Що входить до складу Сонячної системи?
3. Скільки великих планет налічує С.с., на які групи вони поділяються?
4. Якими одиницями вимірюють відстані в Сонячній системі?
5. Які приблизно розміри Сонячної системи?
2. Що входить до складу Сонячної системи?
3. Скільки великих планет налічує С.с., на які групи вони поділяються?
4. Якими одиницями вимірюють відстані в Сонячній системі?
5. Які приблизно розміри Сонячної системи?
2. Перегляньте відео " Теорії походження Сонячної системи"запишіть нову для вас інформацію.
3. Прочитайте розділ "Гіпотези і теорії формування Сонячної системи" на ст.65-66 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
01.11.22
Тема уроку: Система Земля – Місяць. Перспективи освоєння Місяця.
1.Прочитайте розділ "Земля і Місяць" ст. 43- 46 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Опрацюйте презентацію "Земля і Місяць", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:
1.Чим схожі планети земної групи?
2. Чим відрізняються планети земної групи від планет- гігантів?
3.Які параметри Землі?
4.Чим відрізняється Земля від Місяця?
5.Які параметри Місяця?
6.Хто і коли з людей вперше ступив на поверхню Місяця?
2. Чим відрізняються планети земної групи від планет- гігантів?
3.Які параметри Землі?
4.Чим відрізняється Земля від Місяця?
5.Які параметри Місяця?
6.Хто і коли з людей вперше ступив на поверхню Місяця?
3. Перегляньте відео "Цікаві факти про Місяць" запишіть нову для вас інформацію.
02.11.22
Тема уроку: Планети земної групи та їх супутники.
1.Прочитайте розділ "Планети земної групи" ст. 46- 50 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 50
2. Опрацюйте презентацію "Планети земної групи", складіть опорний конспект, де вкажіть параметри планет, особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників.
3. Перегляньте відео "Планети земної групи. Будова Сонячної системи"
4. Виконайте вправу "Планети земної групи"
03.11.22
Тема уроку: Планети –гіганти.
1.Прочитайте розділ "Планети - гіганти" ст. 50- 55 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 55
2. Складіть опорний конспект за презентацією " Планети-гіганти", де вкажіть параметри планет ( в таблицях), особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників і кілець.
3. Перегляньте відео " Планети - гіганти"
4. Виконайте вправу " Класифікація. Планети - гіганти"
03.11.22
Тема уроку: Супутники планет-гігантів.
1. Перегляньте відео "Дивовижні супутники"
2.Опрацюйте презентацію "Супутники планет -гігантів", складіть на її основі опорний конспект.
3. Дайте письмові відповіді на контрольні запитання зі слайду №22.
08.11.22
Тема уроку: Малі тіла Сонячної системи.
1. Прочитайте § 3 теми 3( ст.56-60) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 60.
2. Перегляньте навчальне відео "Малі тіла Сонячної системи"
3.Опрацюйте презентацію "Малі тіла Сонячної системи",складіть опорний конспект , в якому дайте відповіді на запитання:
1.Які небесні тіла відносять до карликових планет, де вони розташовані ( навести приклади)?
2.Які небесні тіла відносять до малих тіл Сонячної ситеми?
3. Що таке астероїд? Де знаходяться зони астероїдів?
4. Що таке метеорити і метеори, яка між ними різниця?
5. Що таке комета, чим вона відрізняється від астероїда? В якій області Сонячної системи вони знаходяться?
4. Перегляньте відео "Що таке карликова планета?" і дайте письмову відповідь на запитання: Чим відрізняється карликова планета від астероїда?
08.11.22
Тема уроку: Дослідження Сонячної системи з допомогою космічних апаратів.
1.Розв'яжіть кросворд "Планети Сонячної системи та їх супутники"
2.Прочитайте § 4 теми 3( ст.61-65) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 66.
3. Випишіть з тексту підручника визначення "Що таке космонавтика" .
4. Виберіть з таблиці на ст. 64-65 десять найвизначніших подій в історії космонавтики (на вашу думку) і запишіть їх до зошиту(з датами).
09.11.22
Тема уроку: Узагальнення теми "Сонячна система"
1. Повторіть тему "Наша Сонячна система" ст. 43 - 66 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, зверніть увагу на висновки на ст. 66
2. Пройдіть он-лайн тестування "Сонячна система. Планети та їх супутники" за посиланням у вайбер-чаті групи.
15.11.22
Тема програми: Сонце. Зорі. Еволюція зір.
Тема програми: Сонце. Зорі. Еволюція зір.
Комментариев нет:
Отправить комментарий