Дистанційний курс фізики і астрономії. ІІІ курс

     

          Тема №1 : Квантова оптика

Урок №1

Тема  уроку: Вступ. Повторення теми « Фізична оптика»

1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Оптика", на ст.208 до п.4  підручника  "Фізика-11"
3. Виконайте завдання  3 п.1 і п.2 на сторінці 209 за допомогою відео 1  і відео 2.


Урок №2

Тема  уроку: Світлові кванти. Стала Планка

1.  Перегляньте навчальне відео "Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. "
2. Опрацюйте § 33 підручника "Фізика-11"
3. Складіть опорний конспект за зразком на ст.190.
4. Дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 190.
5. Виконайте вправу 33 п.2 за допомогою відео 


Урок №3

Тема  уроку: Фотоефект. Досліди Столєтова.Закони фотоефекту.

1. Перегляньте навчальне відео "Досліди Столєтова. Фотоефект"
2. Опрацюйте §34 п.1,2 підручника  «Фізика -11» , дайте відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст.195.
3. Складіть опорний конспект за презентацією "Фотоефект та його закони"


Урок №4

Тема  уроку: Теорія Ейнштейна. Рівняння фотоефекту. 

1. Перегляньте відео «Фотоефект. Рівняння Ейнштейна для фотоефекту»
2.Опрацюйте §34 , п.3,5 підручника  «Фізика -11» 
3.Складіть опорний конспект у вигляді таблиці (за зразком на ст.193)
4. Виконайте  впр.34(2) за допомогою відео .



Урок № 5

Тема  уроку: Застосування фотоефекту.

1. Опрацюйте  §34 п.4 підручника  .«Фізика -11»

2.Повторіть за допомогою презентації " Фотоефект та його застосування" закони  та 
теорію фотоефекту 3. Користуючись презентацією, заповніть таблицю .



Урок №6

Тема  уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть §34 п.1,2,3,5 підручника  «Фізика -11» 
2. Виконайте вправу "Фізичний диктант з теми "Квантові властивості світла"
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Квантові властивості світла", розв'яжіть задачі, запропоновані в презентації.


Урок №7

Тема  уроку: Шкала електромагнітних хвиль.

 1.Опрацюйте § 35 підручника «Фізика -11»дайте відповідь на контрольні запитання  на ст. 202 

2.Перегляньте  відео «Шкала електромагнітних хвиль»  
3. Опрацюйте презентацію "Шкала електромагнітних хвиль", створіть  з її допомогою опорний конспект.
4. Виконайте вправу 35 п. 1-3 самостійно, п.4 за допомогою відео  


Урок №8

Тема  уроку: Розв'язування задач.

1. Опрацюйте опорний конспект "Підсумки розділу "Оптика"" на ст. 208 підручника «Фізика -11»
2. Виконайте вправи для самоперевірки на ст. 209:3. Виконайте  вправу "Хвильові і корпускулярні властивості світла"     для перевірки правильності результату натисніть синій кружечок в правому нижньому куту.


Урок №9

Тема  уроку: Узагальнення теми "Оптика".

 1. Повторіть опорний конспект "Підсумки розділу "Оптика"" на ст. 208 підручника «Фізика -11»
2. Пройдіть он-лайн тест "Оптика" за посиланням  у вайбер-чаті викладача.

Для отримання посилання на тести "Оптика"необхідно надати фотозвіти роботи з теми в особисті повідомлення викладача.

                                        

Урок №10

Тема  уроку: Захист навчальних проектів з теми "Оптика"

1.Зберіть інформаційний матеріал для підготовки проекту з теми «Оптика». Орієнтовні теми проектів:
  •  «Переваги і недоліки оптичної системи ока людини»
  • «Чому світлофор має червоний, жовтий і зелений кольори?»
  • Фотовиставка «Інтерференція і дифракція світла  навколо нас»(бажано зробити власні фото)

 2. Ознайомтесь з прикладом  інформаційного навчального проекту "Негативний вплив магнітного поля на людину"   
3. Оберіть тему навчального проекту , виконайте його за допомогою ресурсів Інтернету, оформіть за зразком, наведеними у п.2  у вигляді презентації (не більше 10 слайдів) або повідомлення у форматі Word (2 сторінки) та надішліть на вайбер викладача.



        Тема №2: Атомна і ядерна фізика.

Урок №1

Тема уроку: Розвиток уявлень про будову атома. Дослід Резерфорда.

1.Прочитайте  § 36 п.1 підручника «Фізика -11» , дайте відповіді на контрольні запитання (1-3) на ст..214 
2. Перегляньте відео «Досліди Резерфорда» 
3.Опрацюйте презентацію «Моделі будови атома» ( слайди №1-12), складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання:
1) З чого складається атом за моделлю Томсона?Хто на досліді перевірив цю модель?
2) Яка ідея, схема та результати досліду Резерфорда?
3)З чого складється атом за моделлю Резерфорда? Чому ця модель називається планетарною?


Урок №2

Тема уроку:Постулати Бора. Випромінювання та поглинання світла атомом.

1.Прочитайте § 36 п.2,3 підручника   «Фізика -11» Рівень стандарту дайте відповіді на контрольні запитання (5,6) на ст.214
2. Опрацюйте  презентацію «Моделі будови атома» ( слайди №10-14), запишіть результати досліду Резерфорда та квантові постулати Бора, замалюйте схему поглинання і випромінювання світла атомом.
3. Перегляньте відео "Випромінювання і поглинання світла атомами» ( до 4 хв.16с)
4. Виконайте вправу 36 п.1 самостійно.


Урок №3

Тема уроку: Види спектрів. Спектральний аналіз.

1. Виконайте вправу "Уявлення про будову атома" 
2.Прочитайте § 37 підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте  відповіді на контрольні запитання на ст..219
3.Складіть опорний конспект за зразком "Постулати Бора. Види спектрів", п.3,4,5
4.Виконайте вправу 37 п.1 самостійно, п.2 за допомогою відео


Урок №4

Тема уроку:Принцип дії лазера. Властивості та застосування лазерного випромінювання.

1. Прочитайте § 38 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте  відповіді на контрольні запитання на ст..223
2. Перегляньте відео «Принцип дії лазера» 
3. Опрацюйте презентацію "Квантові генератори та їх застосування", складіть за нею опорний конспект.
4. Виконайте вправу 38 п.3 за допомогою відео 


Урок №5

Тема уроку: Атомне ядро. Ядерні сили.

1. Прочитайте § 39 п.1,2 підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте відповіді на контрольні запитання 1-6 на ст.229
2. Перегляньте відео «Будова атома і атомного ядра»
3. Опрацюйте опорний конспект "Будова ядра атома. Ядерні сили."
4. Виконайте  завдання "Закріплення вивченого  матеріалу" 1-4 опорного конспекту самостійно (скористайтесь таблицею Менделєєва)


Урок №6

Тема уроку: Енергія зв'язку атомних ядер. Дефект мас.

1. Виконайте завдання вікторини 
2. Прочитайте § 39 п.3,4,5 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте відповіді на контрольні запитання 7 -10 на ст.229
3. Перегляньте відео «Ядерні сили. Енергія ядра» 
4. Опрацюйте опорний конспект "Енергія зв'язку атомного ядра. Дефект мас.", складіть власний конспект і дайте письмову відповідь на запитання №1  з розділу"Закріплення вивченого матеріалу"


Урок №7

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 39підручника «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Виконайте вправу 39(п.5) за допомогою відео 
3.Пройдіть  для самоконтролю он-лайн тестування «Склад ядра атома. Енергія зв'язку атомних ядер»


Урок №8

Тема уроку:Радіоактивність, види радіоактивного випромінювання .

1. Опрацюйте § 40, п.1,2,3 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Замалюйте таблицю "Види радіоактивного випромінювання" на ст. 231
3. Перегляньте презентацію "Радіоактивність",складіть опорний конспект на її основі.
4. Дайте відповідь на контрольні запитання 1-8 на ст.235 
5. Виконайте вправу 40 п.1 за допомогою відео  


Урок №9

Тема уроку: Закон радіоактивного розпаду

1.Перегляньте відеоурок "Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду
2. Опрацюйте § 40, п.4,5 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту
3. Складіть опорний конспект за зразком на ст.235
4. Виконайте вправу 40 п. 3 за допомогою відео 


Урок №10

Тема уроку: Методи реєстрації іонізуючого випромінювання і захист від нього. Дозиметр.

1. Опрацюйте § 41, п.3 підручника«Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте  відео " Камера Вільсона" та відео "Лічільник Гейгера - Мюллера"  
3. Ознайомтесь з презентацією "Методи реєстрації іонізуючих випромінювань та складіть опорний конспект на її основі.


Урок №11,12

Тема уроку:Експериментальна робота № 8"Моделювання процесу радіоактивного розпаду

1. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи на ст.250-251 підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту 
2.На подвійному листочку в клітинку запишіть тему, мету, обладнання та накресліть таблиці для  теорії та експерименту за допомогою презентації до експериментальної роботи №8.
3. Перегляньте відео  експерименту і виконайте п.1 і п.2 інструкції до експериментальної роботи.
6. Побудуйте графіки  залежності N(n) для теорії і експерименту  і зробіть висновок. 


Урок №13

Тема уроку: Ядерні реакції. Енергетичний вихід ядерних реакцій.

1. Опрацюйте § 41, п.1,2 підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Опрацюйте презентацію "Ядерні реакції", складіть на її основі опорний конспект.
3. Дайте відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст.240.
4. Виконайте вправу 41 п2, за допомогою відео 1.
5.Виконайте вправу 41 п.3 за допомогою відео  2.
6. Виконайте вправу 41 п.4 самостійно. 


Урок №14

Тема уроку: Ланцюгова реакція поділу ядер урану. Термоядерний синтез.

1. Опрацюйте § 42, п.1,2,4 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео:3.Опрацюйте презентацію "Поділ ядер урану. Термоядерний синтез", складіть на її основі опорний конспект.
4. Дайте  відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст.246.
5. Виконайте вправу 42 п.3 за допомогою відео


Урок №15

Тема уроку: Ядерний реактор. Ядерна енергетика.

1. Опрацюйте § 42, п.3,5 підручника«Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео "Як працює АЕС" та відео "Як виробляється електроенергія на атомній електростанції?
3. Опрацюйте презентацію " Ядерна енергія та ядерна енергетика" і складіть на її основі опорний конспект.
4.Виконайте вправу 42. п.5 за допомогою відео   


Урок №16

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 36-39 підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту 
 2.Виконайте вправу "Фізичний диктант"
3. Опрацюйте презентацію " Задачі з атомної фізики"


Урок №17

Тема уроку: Елементарні частинки, їх класифікація.

1. Перегляньте відео "Найменша річ у Всесвіті"
2. Опрацюйте § 43 підручника «Фізика -11» Рівень стандарту 
3. Перемалюйте схему класифікації елементарних частинок на ст. 248.


Урок №18

Тема уроку: Узагальнення теми "Атомна і ядерна фізика"

1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Підсумки розділу IV Атомна та ядерна фізика" на ст. 254 підручника   «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Пройдіть он-лайн тестування "Контрольна робота з теми "Атомна та ядерна фізика" за посиланням у вайбер-чаті  викладача.

Для отримання посилання на тести "Атомна і ядерна фізика"необхідно надати фотозвіти роботи з теми в особисті повідомлення викладача.


 Тема №3: Узагальнення і повторення навчального матеріалу на основі досягнень фізики і технологій

 

Урок №1

Тема уроку: Прискорювачі елементарних частинок

1. Перегляньте   презентацію "Прискорювачі елементарних частинок", дайте відповіді на запитання (письмово):
  • Що таке прискорювач?
  • Який принцип роботи прискорювачів?
  • Які сили забезпечують прискорення частинок( вказати формули)?
  • Які існують  види прискорювачів?
2. Перегляньте відео "Як працює великий адронний колайдер"  
3.Повторіть § 41 п.1,2 підручника  " Фізика -10" випишіть визначення і формулу силової характеристики електричного поля.
4. Виконайте вправу 41 п.1 за допомогою відео  
5. Виконайте вправу "Абетка електростатики" "Знайди пару"


Урок №2

Тема уроку: Розв'язування задач. Повторення характеристик магнітного поля

1. Опрацюйте презентацію "Електричне поле. Задачі ЗНО", пройдіть тести, розв'яжіть задачі.
2.Повторіть § 12 підручника  «Фізика-11», випишіть визначення і формулу сили Лоренца.

3. Розберіть за таблицею на ст. 68 можливі випадки руху зарядженої частинки в магнітному полі ( усно).
4. Ознайомтесь з принципом дії і будовою циклотрона ( ст. 69), запишіть з яких елементів він складається і завдяки яким силам в ньому відбувається розгін заряджених частинок.
5.  Виконайте вправу "Знайди пару"


Урок №3

Тема уроку: Світлодіоди та напівпровідникові лазери.

1. Виконайте вправу " Сила Лоренца"
2. Повторіть § 9 підручника " Фізика  -11 ",складіть опорний конспект за зразком на ст.48 (письмово), дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 48(усно)
3. Перегляньте відео "Світлодіод та лазерна указка" , намалюйте будову світлодіоду та вкажіть , завдяки якому процесу світлодіод випромінює світло.
4. Виконайте вправу 9 п.2 : намалюйте схему і поставте полярність  ("+" або "-") в точках А і В.


Урок №4

Тема уроку: Мобільний зв'язок та GPS- навігація

1Перегляньте відео "Історія мобільного зв'язку та як він працює"  
2. Опрацюйте опорний конспект " Мобільний зв'язок", випишіть визначення та основні елементи стільникового зв'язку, дайте відповіді на контрольні запитання.
3. Перегляньте відео "GPS - навігація", запишіть, що таке GPS та скільки супутників зв'язку необхідно мати на орбіті, щоб забезпечити високу точність визначення координат.
4. Повторіть § 22, п.1,2  підручника " Фізика  -11 "випишіть визначення що таке електромагнітна хвиля та її основні властивості.

 

Урок №5

Тема уроку: Розв'язування задач.

 1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника  "Фізика -11"
2. Виконайте вправу 23 п.2 за допомогою відео  
3. Виконайте самостійно завдання 3 п.1 (Завдання для самоперевірки) на ст. 137 .


Урок №6

Тема уроку: Види акумуляторів електричної енергії.

1. Перегляньте відео  "Гальванічна батарея" та відео "Устрій акумулятора"  
2. Опрацюйте презентацію "Види електрохімічних джерел енергії", зробіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте (письмово  в зошиті або в  презентації) завдання 10 слайду.
4. Повторіть § 6, п.4  підручника "Фізика -11",випишіть з розділу "Підбиваємо підсумки" на ст.31 , що таке електроліз, та перший закон електролізу.
5. Виконайте вправу 6 п.2 за допомогою відео 


Урок №7

Тема уроку: Розв'язування задач. Самостійна робота.

1. Опрацюйте опорний конспект теми "Електричний струм" на ст. 54 підручника  «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Виконайте вправу "Характеристики електричного кола"
3.Пройдіть он-лайн  тестування  з розділу "Електродинаміка" за посиланням у вайбер-чаті викладача.

Для отримання посилання на тести "Електродинаміка"необхідно надати фотозвіти роботи з теми в особисті повідомлення викладача.


 Астрономія

Тема програми: Вступ.

Урок №1

Тема уроку:Предмет астрономії, її розвиток і значення в житті суспільства.

1.Ознайомтесь з структурою підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, ст.3
2.Опрацюйте розділ "Вступ", ст. 4-8, дайте відповіді на контрольні запитання на ст.8 (усно)
3. Перегляньте відео "Чим цікава астрономія?"   
4. Опрацюйте презентацію "Що вивчає астрономія"   , складіть на її основі опорний конспект.
5.Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняється геоцетрична система світу Птолемея від геліоцентричної системи Коперника?



Тема програми: Небесна сфера.Рух світил на небесній сфері.

Урок №2

Тема уроку: Сузір'я. Зоряні величини.

   1. Опрацюйте § 1 п. "Сузір'я", "Зоряні величини"(ст.10-12) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 2,3,5 (ст.12-13)
2. Перегляньте  першу частину відеолекції  "Сузір'я. Небесна сфера"(до 4 хв.15 с) , дайте письмову відповідь на запитання:
  • Що таке сузір'я  ?
  • Скільки  сузір'їв на небі, хто і коли встановив їх межі?
  • Звідки походять назви сузір'їв?
  • Як позначаються зорі в сузір'ях?
3. Перегляньте відеофрагмент "Зодіакальні сузір'я"  , складіть коротке повідомлення на тему "Що таке Зодіак?Сузір'я Зодіаку"(1-2 сторінки у форматі Word)
4. Опрацюйте презентацію "Зоряні величини", випишіть : що таке видима і абсолютна зоряна величина, приклади небесних об'єктів, які мають великі зоряні величини.


Урок №3

Тема уроку: Небесна сфера. Небесні координати.

1. Опрацюйте § 1 п. "Небесні світила. Небесна сфера"(ст.9-10) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандартудайте усну відповідь на контрольні запитання 1 (ст.12)
2. Перегляньте  другу  частину відеолекції  "Сузір'я. Небесна сфера"(з 4 хв.15 с по 14 хв.50 с) , складіть на її основі опорний конспект , в якому виконайте необхідні малюнки і креслення, дайте письмову відповідь на запитання:
1. Що таке небесна сфера?
2. Які основні точки і лінії небесної сфери?
3.Чому дорівнює географічна широта місцевості?
4. Що таке екліптика?
5.Де знаходяться точки весняного і осіннього рівнодення ?
6.Де знаходяться точки літнього і зимового сонцестояння?
7. Що таке коло схилень??
8. Що таке кульмінація світила?
4. Опрацюйте презентацію "Небесна сфера"


Урок №4

Тема уроку: Небесні координати. Зоряні карти.

1. Опрацюйте § 2 п. "Небесні координати. Екваторіальна система координат. Зоряні карти"(ст.14-16) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольне запитання 3 (ст.16)
2.Перегляньте  третю   частину відеолекції  "Сузір'я. Небесна сфера"(з 14 хв.50 с ), складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:

 З чим пов'язана екваторіальна система координат?.Як називаються , позначаються і в чому вимірюються координати світил в екваторіальній системі координат? Що є початком координат в екваторіальній системі координат?

3. Виконайте    он - лайн вправу " Сузір'я"


Урок №5

Тема уроку: Видимий рух Сонця і Місяця. Сонячні і Місячні затемнення.

1. Опрацюйте § 4 п. "Видимий рух Сонця. Зміна пір року  на Землі. Фази Місяця"(ст.20-22) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2,6 (ст.24)
2. Опрацюйте презентацію  "Видимий рух Сонця і Місяця", складіть на її основі опорний конспект.
3. Перегляньте відео "Сонячні і Місячні затемнення"  , дайте письмову  відповідь на запитання :

1. Яка причина Сонячного затемнення?
2.Чи можна спостерігати Сонячне затемнення з поверхні Венери?
3.Яка причина Місячного затемнення?
4.Що відбувається на Місяці в той час, коли на Землі відбувається Сонячне затемнення?
5. Чи може бути на Місяці Сонячне затемнення?


Урок №6

Тема уроку: Видимі рухи і конфігурації планет.

1. .Виконайте вправу "Основні лінії і точки небесної сфери"  
2.Опрацюйте § 4 п. "Видимі рухи планет"(ст.22-23) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 3,4,5 (ст.24)
3. Опрацюйте презентацію "Видимі рухи планет", складіть на її основі опорний конспект.
4. Перегляньте відео "Конфігурації планет" дайте письмово відповідь на запитання:

1. Скільки існує планет Сонячної системи, які з них відносяться до верхніх, які до нижніх?
2. Які  існують конфігурації для внутрішніх планет?
3. Які конфігурації можливі для зовнішніх планет?
4. Чим відрізняються синодичний і сидеричний періоди обертання планет?


Урок №7

Тема уроку: Закони Кеплера.

1. Прочитайте § 5  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.27)
2.Перегляньте відео "Тихо Браге, Йоганн Кеплер і рух планет"
3. Опрацюйте презентацію "Закони Кеплера", складіть конспект до слайду 19.
4. Розвяжіть задачу 4 зі слайду 22


Урок №8

Тема уроку: Вимірювання часу. Види календарів.

1. Виконайте  вправу "Конфігурації планет", скрін-шот результатут відправте на вайбер.
2.Прочитайте  § 3  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.19)
3. Перегляньте відеопрезентацію " Астрономія, урок 3" з 7 хв.50с   складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання:

1. Які астрономічні процеси покладені у вимірювання часу?
2. Які одиниці вимірювання часу існують? Що таке тропічний рік?
3. Що таке зоряна доба і зоряний рік?
4.Що таке справжня сонячна доба?
5.Що таке середній сонячний час?
6.Що таке місцевий і всесвітнй час?
7. Що таке поясний час?
8. Що таке календарі і які типи календарів існують?

4. Виконайте вправу "Вимірювання часу. Календар"   


Урок №9

Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"

1. Повторіть  § 1-5  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Прочитайте "Висновки" розділу теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"на ст. 29.
3. Пройдіть он-лайн тестування " Об`єкти дослідження в астрономії. Небесна сфера. Календар." посилання у викладача.   

Для отримання посилання на тести "Об`єкти дослідження в астрономії. Небесна сфера. Календар"необхідно надати фотозвіти роботи з теми в особисті повідомлення викладача.



Тема програми: "Методи і засоби астрономічних досліджень"

Урок №1

Тема уроку: Випромінювання небесних тіл. Методи астрономічних досліджень.

1. Прочитайте  § 1 теми 2 ( ст.32-35)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте  усну відповідь на контрольні запитання  1-3 на ст. 35.
2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби  астрономічних досліджень" ( до 5 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: чи будуть співпадати фотографії зоряного неба  в оптичному діапазоні і в рентгенівському? Чому?
 3.Опрацюйте презентацію "Методи та засоби  астрономічних досліджень", складіть на її основі опорний конспект.


Урок №2

Тема уроку: Принцип дії і будова оптичного та радіотелескопів.

1. Прочитайте  § 2 теми 2 ( ст.35-38)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте  усну відповідь на контрольні запитання  1-3 на ст. 38.
2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби  астрономічних досліджень" ( з 5 по 13.45 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: що дає перенесення телескопів за межі атмосфери?
3. Опрацюйте презентацію "Види та устрій телескопів", складіть на її  основі опорний конспект.
4. Розгадайте коросворд "Методи астрономічних досліджень",


Урок №3

Тема уроку: Сучасні засоби астрономічних досліджень. Обсерваторії.

1. Прочитайте § 3 теми 2(ст. 39-42) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2 (ст.42)
2. Опрацюйте презентацію "Сучасні телескопи. Обсерваторії", складіть опорний конспект.
3.  Розв'яжіть кросворд "Методи і засоби астрономічних досліджень"
4. Додатково! Знайдіть час і перегляньте цікаве навчальне відео "Сучасні телескопи"



Тема програми: Сонячна система.

Урок №1

Тема уроку: Загальна характеристика та етапи формування Сонячної системи.

1. Опрацюйте презентацію "Характеристика Сонячної системи", складіть на її основі опорний конспект, в якому  дайте відповідь на запитання:

1. Що називають Сонячною системою?
2. Що входить до складу Сонячної системи?
3. Скільки великих планет налічує С.с., на які групи вони поділяються?
4. Якими одиницями вимірюють відстані в Сонячній системі?
5. Які приблизно розміри Сонячної системи?

2. Перегляньте відео " Теорії походження Сонячної системи"
3. Прочитайте  розділ "Гіпотези  і теорії формування Сонячної системи" на ст.65-66  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,


Урок №2

Тема уроку: Система Земля – Місяць. Перспективи освоєння Місяця.

1.Прочитайте розділ "Земля і Місяць" ст. 43- 46  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 
2. Опрацюйте презентацію "Земля і Місяць", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:

1.Чим схожі планети земної групи?
2. Чим відрізняються планети земної групи від планет- гігантів?
3.Які параметри Землі?
4.Чим відрізняється Земля від Місяця?
5.Які параметри Місяця?
6.Хто і коли з людей вперше ступив на поверхню Місяця?

3. Перегляньте відео "Цікаві факти про Місяць"    запишіть нову для вас інформацію.


Урок №3

Тема уроку: Планети земної групи та їх супутники.

1.Прочитайте розділ "Планети земної групи" ст. 46- 50  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 50
2. Опрацюйте презентацію "Планети земної групи", складіть опорний конспект, де вкажіть параметри планет, особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників.
3. Перегляньте відео "Планети земної групи. Будова Сонячної системи"  
4. Виконайте вправу "Планети земної групи"


Урок №4

Тема уроку: Планети –гіганти.

1.Прочитайте розділ "Планети - гіганти" ст. 50- 55  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 55
2. Складіть опорний конспект за презентацією " Планети-гіганти", де вкажіть параметри планет ( в таблицях), особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників і кілець.
3. Перегляньте відео " Планети - гіганти"
4. Виконайте вправу " Класифікація.  Планети - гіганти"  


Урок №5

Тема уроку: Супутники планет-гігантів.

1. Перегляньте відео "Дивовижні супутники"
2.Опрацюйте презентацію "Супутники планет -гігантів", складіть на її основі опорний конспект.
3. Дайте письмові відповіді на контрольні запитання зі слайду №22.


Урок №6

Тема уроку: Малі тіла Сонячної системи. 

1. Прочитайте  § 3 теми 3( ст.56-60)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 60.
2. Перегляньте навчальне відео "Малі тіла Сонячної системи"
3.Опрацюйте презентацію "Малі тіла Сонячної системи",складіть опорний конспект , в якому дайте відповіді на запитання:

1.Які небесні тіла відносять до карликових планет, де вони розташовані ( навести приклади)?
2.Які небесні тіла відносять до малих тіл Сонячної ситеми?
3. Що таке астероїд? Де знаходяться зони астероїдів?
4. Що таке метеорити і метеори, яка між ними різниця?
5. Що таке комета, чим вона відрізняється від астероїда? В якій області Сонячної системи вони знаходяться?

4. Перегляньте відео "Що таке карликова планета?"   і дайте письмову відповідь на запитання: Чим відрізняється карликова планета від астероїда?


Урок №7

Тема уроку: Дослідження Сонячної системи з допомогою космічних апаратів.

1.Розв'яжіть кросворд "Планети Сонячної системи та їх супутники" 
2.Прочитайте  § 4 теми 3( ст.61-65)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 66.
3. Випишіть з тексту підручника визначення "Що таке космонавтика" .
4. Виберіть  з таблиці на ст. 64-65   десять  найвизначніших подій в історії  космонавтики (на вашу думку) і запишіть їх до зошиту(з датами).


Урок №8

Тема уроку: Узагальнення теми "Сонячна система"

1. Повторіть тему 3 "Наша Сонячна система" ст. 43 - 66 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, зверніть увагу на висновки на ст. 66 
2. Пройдіть он-лайн тестування "Сонячна система. Планети та їх супутники" за посиланням  у вайбер-чаті групи.

Тема програми: Сонце. Зорі. Еволюція зір.

Урок №1

Тема уроку: Сонце - найближча зоря. Будова і  фізичні характеристики Сонця.

1. Прочитайте § 1 теми 4(ст. 67-70) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.70)
2. Перегляньте навчальне відео " З чого складається Сонце? Будова Сонця"
3. Опрацюйте презентацію "Сонце - наша зоря.", (слайди 1-15) складіть опорний конспект.
4. Виконайте  письмово тестові завдання зі слайдів 16 - 19, фотозвіт відправте на  вайбер.


Урок №2

Тема уроку: Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.

1. Прочитайте § 3 теми 4(ст. 71-72) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.72)
2. Перегляньте навчальне відео "Сонячні плями" і дайте письмову відповідь на запитання: з яким магнітним явищем пов'язаний 11 -річний цикл сонячної активності?
3. Опрацюйте презентацію "Сонячна активність", складіть на її основі опорний конспект, де вкажіть основні види сонячної активності та прояви сонячної активності на Землі.
4. Виконайте он-лайн вправу "Сонце", фотозвіт відправте на вайбер викладачу.


Урок №3

Тема уроку: Зорі та їх характеристики.

1. Прочитайте § 1 теми 5(ст. 74- 79) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.79)
2. Перегляньте навчальне відео "Зорі. Класифікація зір" ( до 4 хв.15 с), дайте письмову відповідь на запитання: на які види поділяються зорі за масою?
3. Перегляньте навчальне відео " Порівняння розмірів зір", добудуйте структурну схему: планета- планетна система -зоря -галактика - ?
4. Опрацюйте презентацію "Фізичні характеристики зір", складіть за нею опорний конспект, в якому вкажіть основні характеристики зір та одиниці вимірювання відстаней до них.


Урок №4

Тема уроку: Спектральна класифікація зірок.

1. Повторіть § 1 теми 5 ст. 74 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 
2.  Перегляньте навчальне відео "Зорі. Класифікація зір" ( з 4 хв.15 с), дайте письмову відповідь на запитання: де і як народжуються зорі?
3. Опрацюйте презентацію "Спектральна класифікація зір", складіть на її основі опорний конспект, в якому вкажіть спектральні класи зірок, основні послідовності   діаграми "спектр- світність", розкрийте поняття "Головна послідовність".
4. Виконайте он-лайн вправу " Характеристики зір"( оберіть її в збірнику вправ "Астрономія")


Урок №5

Тема уроку: Звичайні, подвійні та змінні зорі.

1. Прочитайте § 2 теми 5(ст. 80- 84) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3  (ст.84)
2. Опрацюйте презентацію " Звичайні ,подвійні і змінні зорі", складіть на її основі опорний конспект.
3.Перегляньте навчальне відео "Змінні зорі. Цефеїди і період їх пульсацій" і дайте письмову  відповідь на запитання: чому цефеїди називають "Маяками Всесвіту"?

Урок №6

Тема уроку: Еволюція зір.

1. Прочитайте § 3 теми 5(ст. 84- 89) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.89)
2. Перегляньте навчальне відео "Еволюція зір. Нуклеосинтез.", дайте письмову відповідь на запитання : від якої характеристики зорі залежить її еволюція?
3. Перегляньте відео " Як народжуються і вмирають зірки", дайте відповідь на запитання : де народжуються зорі? що є джерелом енергії протозорі?
4.Опрацюйте презентацію "Еволюція зір", складіть на її основі опорний конспект.
5. Виконайте вправу "Астрономія. Зірки"(знайди пару - при повторному натисканні відповідні пари "термін- об'єкт" зникають)

Урок №7

Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Сонце. Зорі. Еволюція зір."

1.Повторіть теми 4,5 (ст. 67- 89) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 
2. Пройдіть он-лайн тестування "Зорі. Еволюція зір" за посиланням у вайбер-чаті групи.
3Додатково! Знайдіть час і подивіться цікаве навчальне відео "Чорні діри"


 Тема програми: Будова та еволюція Всесвіту.

Урок №1

 Тема уроку: Наша Галактика - Молочний Шлях.

 1. Прочитайте § 1ст (92-94), 2,3 теми 6 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-5  ст.95, ст. 98
2. Перегляньте коротке відео "Чумацький шлях - наша Галактика", дайте письмову відповідь на запитання:чому важко скласти уявлення про форму і будову нашої Галактики?
3. Опрацюйте презентацію "Наша Галактика- Молочний шлях", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання з останнього слайду презентації.
4. Додатково!Знайдіть час і перегляньте цікаве відео "Чумацький шлях проти Андромеди"

Урок №2

Тема уроку: Туманності. 

1. Виконайте он-лайн вправу "Наша Галактика", скрін-шот результату відправте на вайбер.
2.Прочитайте § 1 теми 6(ст. 94- 95) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 
3. Опрацюйте презентацію "Туманності. Види туманностей", складіть на її основі опорний конспект, в якому  дайте визначення, що таке туманність, перемалюйте схему класифікації туманностей та опишіть кругообіг речовини у Всесвіті.
4. Перегляньте навчальне відео " Види туманностей у Всесвіті", дайте відповідь на запитання: як утворюються планетарні туманності?


Урок №3

Тема уроку: Види галактик. Метагалактика.

1.Прочитайте § 1 теми 7(ст. 99- 103) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 103.
2. Перегляньте навчальне відео " Галактики. Структура та класифікація Галактик", дайте письмову  відповідь  на запитання: до якого типу галактик відноситься наша Галактика- Молочний шлях?
3. Опрацюйте презентацію "Види Галактик", складіть за нею опорний конспект.
4. Виконайте он- лайн вправу "Види Галактик", скрін-шот результату відправте на вайбер


Урок №4

 Тема уроку: Будова та еволюція Всесвіту.

1. Прочитайте § 3 теми 7(ст. 105- 111) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 111.
2.Опрацюйте презентацію "Еволюція та будова Всесвіту", складіть за нею опорний конспект.
3. Перегляньте навчальне відео "Теорія Великого Вибуху", дайте письмову відповідь на запитання: які факти підтверджують теорію Великого Вибуху?
4. Перегляньте навчальне відео "Як загине Всесвіт", запишіть склад Всесвіту за видами матерії ( у відсотках), фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.


Урок №5,6

Тема уроку: Життя у Всесвіті. Антропний принцип.

1. Виконайте он-лайн вправу "Всесвіт. Походження та еволюція Всесвіту", скрін-шот результату відправте на пошту чи вайбер.
2. Прочитайте § 1-3 теми 8(ст. 112- ) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 115 та на ст.119
3. Опрацюйте опорний конспект "Життя у Всесвіті", випишіть: визначення що таке життя, які особливості планети Земля привели до виникнення життя на ній, які є програми пошуку життя у Всесвіті, формулу Дрейка, антропний принцип.
4. Перегляньте навчальне відео "Чи самотні ми у космосі?", дайте письмову  відповідь на запитання: Що таке "техносигнатура"? Що можна віднести до техносигнатур?


Урок №7

 Тема уроку: Узагальнення теми " Будова і еволюція Всесвіту. Життя у Всесвіті"

1. Опрацюйте "Висновки з теми" на ст.119  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Пройдіть контрольне тестування за посиланням у вайбер-чаті групи.
3. Додатково! Знайдіть час і перегляньте цікаве навчальне відео "Історія Всесвіту за 10 хвилин"





Комментариев нет:

Отправить комментарий